شهسواری: زود است به دسته یک فکر کنیم/ کسب مدال در جاکارتا خیلی سخت است

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: فکر می کنم برای ما زود بود بخواهیم به دسته یک فکر کنیم چرا که برای اولین بار در دسته دوم حضور داشتیم و چنین فضایی را تجربه کردیم.

ندا شهسواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد دختران تنیس روی میز ایران در مسابقات جهانی سوئد اظهار داشت: ما برای اولین بار در دسته دوم مسابقات جهانی حضور پیدا کردیم. تیم های بسیار قدرتمندی در این سطح حضور داشتند. انتظار فدراسیون تنیس روی میز از ما این بود که در دسته دوم بمانیم چون همان طور که گفتم تیم های قَدَری در این دسته بودند. دو تیم از هر جدول به دسته سوم سقوط می کردند که خوشبختانه توانستیم رتبه چهارم جدول را کسب کنیم و در دسته دوم بمانیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در سال های آینده جایگاه بهتری را کسب کنیم. صعود به دسته یک واقعا سخت است. فکر می کنم برای ما زود بود بخواهیم به دسته یک فکر کنیم چرا که برای اولین بار در دسته دوم حضور داشتیم و چنین فضایی را تجربه کردیم.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران تصریح کرد: بازی های ما نسبتا خوب و قابل قبول بود. نسبت به گذشته خیلی بهتر شده ایم. چندین پوئن قوی تر شدیم که در تنیس روی میز بسیار تأثیرگذار است.

شهسواری با اشاره به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: فکر می کنم با کمی استراحت، تمرینات خود را از سر می گیریم و سپس وارد اردوی رسمی تیم ملی در تهران می شویم. در ادامه تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کسب مدال برای ما خیلی سخت است اما می توانیم جایگاه بهتری نسبت به دوره های قبل به دست بیاوریم.

وی افزود: اولین سالی است که به صورت تیمی در بازی های آسیایی شرکت می کنیم. در دوره گذشته، من به صورت انفرادی اعزام شدم ولی این بار می توانیم هم انفرادی، هم دوبل و هم تیمی بازی کنیم که می تواند برای ما خیلی خوب باشد.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص حمایت های این فدراسیون گفت: اولین بار بود که ما چنین اردوهای منظمی داشتیم. در فدراسیون های گذشته چنین شرایطی وجود نداشت و همین برنامه ریزی ها سبب شد نتایج خوبی کسب کنیم. پس از سال ها آقایان به دسته یک آمدند و ما نیز در دسته دوم جایگاه خوبی را کسب کردیم.

604

کد خبر: 947915

وب گردی

وب گردی