عبدی: وزیر دنبال یک نفر خاص است، معاونش دنبال دیگری/ شعبانی بهار همه را تهدید کرد!

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: وزیر دنبال یک نفر خاص است ولی معاونش دنبال فرد دیگری بود.

به گزارش ایسکانیوز، منصور عبدی، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان این انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: چه زمانی فساد از ورزش ما جمع خواهد شد؟ از 6 ماه پیش پروسه مهندسی انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان آغاز شد. من چندین سال در این فدراسیون بودم و عملکرد خوبی هم داشتیم و توانستیم در آمریکا قهرمان جهان هم بشویم. اینکه امروز خبرنگاران را به مجمع راه ندادند، هم دلایلی داشت.

وی ادامه داد: ما فرزندان حضرت امام هستیم و شجاعت را از ایشان یاد گرفته‌ایم. آقای وزیر با من صحبت کرد برای ورود به فدراسیون بدنسازی؛ سلطانی‌فر شخصاً دو ساعت درمورد فساد در بدنسازی با من صحبت کرد. ورزشی که وزیرش دنبال یک نفر خاص است، معاونش به دنبال فرد دیگری است و خلاصه هرکسی دنبال گزینه خاص خودش است، لابی‌های پشت پرده و جابجایی شماره حساب و... به جایی نمی‌رسد. می‌دانم این صحبت‌ها برایم بار حقوقی دارد، اما برایم مهم نیست و بالاخره یک بار این حرف‌ها باید مطرح شود.

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: برای حذف کردن من از فدراسیون تیراندازی با کمان خواستند که وارد فدراسیون بدنسازی شوم. شجاعی این مهندسی را با برنامه‌ریزی و با همکاری شعبانی‌بهار انجام داد و نمونه‌های آن را هم دیدید. برای مجمع اصفهان که اصلاً شعبانی‌ بهار نباید می‌آمد و داورزنی باید حضور پیدا می‌کرد. با برنامه‌ریزی از قبل شعبانی‌بهار خودش را کامل معرفی کرد و برنامه‌هایش را اعلام کرد و با کادر فنی هم در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون صحبت کرد و برنامه‌هایش را گفت.

عبدی ادامه داد: خیلی جالب بود که همه را تهدید کرده بود و کسی جرات نداشت حرف بزند. برای اینکه مصالح تیراندازی با کمان به خطر نیافتد حرفی نزدم، اما وقتی مهندسی کردند تا من را از نایب رئیسی فدراسیون تیراندازی با کمان برکنار کنند، مقابل آنها ایستادم. این کار خلاف مقررات است و طبق آیین نامه فقط دبیر فدراسیون چون شغل اجرایی دارد، اگر ثبت‌نام می‌کرد باید استعفا می‌داد. چطور من که شغل غیراجرایی داشتم، باید اینکار را می کردم؟ شجاعی گفت من نمی‌گویم و وزیر اعلام خواهد کرد. وزیر گفت من حرف نمی‌زنم و شعبانی‌بهار باید بگوید، شعبانی بهار گفت من نمی گویم و شجاعی خودش باید پاسخگو باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: خلاصه هرکسی توپ را به زمین دیگری انداخت و البته همه ما به این بازی‌ها عادت کرده‌ایم. سرانجام نفری که مدیرکل شعبانی‌بهار بود را جایگزین من کردند و مهندسی آنها ادامه پیدا کرد. از بودجه بیت المال به تمام هیأت‌ها پول دادند. از دیشب هم تمام مدیرکل‌های استانی فشار آوردند به هیأت‌های استانی که شعبانی‌بهار باید رای بیاورد. شعبانی‌بهار بارها در حرف‌هایش گفت که ما خیلی اتفاقی بازیکنان تیم ملی را دیدیدم و با آنها صحبت کردیم. در حالی که آنها با ماشین به اردوی تیم ملی رفتند و به نفراتی که حق رای داشتند، ناهار اجباری در همین مجموعه داده‌اند و صحبت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثانیه به ثانیه این انتخابات مهندسی شد و من برای این ورزش متاسفم. ناراحتم چون ورزشی‌ها در راس نیستند و افرادی سیاسی با پشتوانه‌های سیاسی و با سفارش روی کار می‌آیند و ورزش ما درجا می‌زند.

602

کد خبر: 947944

وب گردی

وب گردی