داعش به پردیس کورش رفت؛ حاتمی‌کیا عذرخواهی کرد

ابراهیم حاتمی کیا از جزئیات تبلیغ شب گذشته فیلم «به وقت شام» اظهار بی اطلاعی کرد و از مردم خواست که اگر این نمایش دلی را لرزانده، حلالش کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، گروه تبلیغات فیلم سینمایی «به وقت شام» شب گذشته قبل از اکران این فیلم در پردیس سینمایی کورش با آوردن چند اسب، اسلحه و تعدادی از بازیگران این فیلم که خود را شبیه داعش درآورده بودند، باعث رعب و وحشت در میان مردم شدند.

فیلم این اتفاق از دیشب در فضای مجازی در میان مردم دست به دست گشته و موجب حیرت عموم شد.

به دنبال این رویداد یکی از خبرگزاری ها به سراغ علی سرتیپی، مدیر پردیس سینمایی کورش رفته تا از جزئیات این ماجرا بطور کامل آگاه شویم.

سرتیپی از جزئیات این نمایش اظهار بی اطلاعی کرد و گفته که به ما اطلاع دادند که قرار است نمایشی برای اکران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شود اما درباره جزئیات این فیلم توضیحی ندادند.

این تهیه کننده سینما ادامه داد که حضور بازیگران با چهره های داعشی در پردیس سینمایی کورش یک برنامه تبلیغاتی بود تا بتواند فیلم «به وقت شام» را دوباره بر سر زبان ها بیاورد و جالب است بدانید این اثر سینمایی شب گذشته سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه نسبت به شب های دیگر بیش از ۲ برابر فروش داشت.

سرتیپی گفته پردیس سینمایی کورش محلی برای نمایش فیلم های مختلف است و همه صاحبان آثار اگر درخواست هایی داشته اند این مجموعه سعی کرده تا به این درخواست ها پاسخ مثبت دهد.

اما در ادامه ابراهیم حاتمی کیا که از این اتفاق بسیار ناخرسنده بود در یادداشتی در صفحات اجتماعی فرزندانش از مردم عذر خواهی کرد، درباره این رویدادها به افراد توضیح داد و از عموم مردم حلالیت طلبید.

متن کامل توضیحات ابراهیم حاتمی کیا به این شرح است: «بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم اما این نمایش در شان «به وقت شام» نبود. خستگی ۲ ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کورش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.»

شاید در این اجراها عده ای در همان لحظه از هیبت داعش ترسیده باشند اما در نهایت همه می دانند که چنین برنامه هایی جنبه تفریح و غافلگیری دارد و نباید نسبت به آن موضع خاصی داشت.

503

کد خبر: 947994

وب گردی

وب گردی