قلیچ: حسینی را نداشتیم باختیم/ برانکو به من محل نگذاشت/ پرسپولیس متعلق به برانکو نیست

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: یک روز حسینی را در ترکیب نداشتیم و باختیم.

وحید قلیچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: پرسپولیس بدترین بازی را مقابل الجزیره انجام داد. هر یازده بازیکن پرسپولیس ضعیف بودند اما یک دروازه بان در هرزمان باید آماده باشد و خودش را ثابت کند.یک روز حسینی را در ترکیب نداشتیم و باختیم.

وی افزود: نمی دانم چرا برانکو تیمش را بدون طراح به زمین می فرستد. اگر در استقلال جپاروف حضور دارد در این سمت هم باید مسلمان وارد زمین شود.بهتر است برانکو دست از لجبازی بردارد و چون مسلمان به تیم کمک می کند.

قلیچ ادامه داد: یک دفعه تا حالا با مسلمان رو در رو نشدم اما این او جزو بازیکنان خوب پرسپولیس است آقای برانکو پرسپولیس به تنهایی برای شما نیست و همه مردم عاشق این تیم هستند و 50 میلیون ایرانی طرفدار سرخپوشان هستند.تیم برای پانادیچ نیست که می گوید بیرانوند بهترین دروازه بان آسیا است این تیم متعلق به کسانی است که پشت ورزشگاه آزادی می خوابند تا یک بازی را تماشا کنند.

دروازه بان سابق پرسپولیس اظهار داشت: من یک روز سرتمرین برانکو به من کم محلی کرد. 12 سال برای پرسپولیس بازی کردم و این رفتار ها حقم نیست. من و بهروز سلطانی طی یک فصل در چند لیگ جمعا 9 گل خوردیم و بهترین عملکرد را داشتیم.

600

کد خبر: 948021

وب گردی

وب گردی