آصفری: برجام  برای مردم هیچ خروجی ای نداشته است/دغدغه ملت تلگرام نیست

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: دولت هر روز موضوعات جزئی را مطرح می کند تا افکار عمومی نسبت به وعده هایی که در زمان انتخابات داده غافل شود.

محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در پاسخ به این سوال که چرا دولت با طرح موضوعات فرعی مانند فیلتر تلگرام به دنبال انحراف اذهان عمومی است گفت: پرداختن به فیلتر تلگرام موضوع مهمی نیست که دولت در سخنرانی های خودش به آن بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دغدغه مردم تلگرام نیست بلکه مشکلات اقتصادی مانند بیکاری، گرانی و موضوعاتی از این دست گریبان مردم را گرفته است افزود: امروز سوال مردم از دولت این است که چرا برجامی که به آن پنج سال پرداخته شد خروجی برای آن ها نداشته است.

آصفری تاکید کرد: دولت هر روز موضوعاتی جزئی را مطرح می کند تا افکار عمومی نسبت به وعده هایی که در زمان انتخابات داده غافل شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به این که بیکاری امروز از دغدغه های مهم مردم محسوب می شود در خصوص حقوق های نجومی اظهار داشت: از دیگر موضوعات و دغدغه های مهم مردم بحث حقوق های نجومی بود که شاهد بودیم اقدام جدی در این مورد انجام نشد و از سوی دولت هم گزارش دقیقی ارائه نشد.

وی در پایان گفت: امروز بعضی از وعده های دولت به فراموشی سپرده شده و بدش نمی آید هر از چندگاهی با طرح موضوعاتی فرعی اذهان مردم را نسبت به وعده هایی که داده غافل کند.

303

کد خبر: 948036

وب گردی

وب گردی