برگزاری مرحله دوم مسابقات آزاد تپانچه/ دادگر با نایب‌رئیس فدراسیون جهانی دیدار کرد

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان در سفر به ایتالیا با نایب‌رئیس فدراسیون جهانی دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، علی دادگر در سفر خود به ایتالیا و در راستای تعامل و همکاری متقابل با لوچیانو روسی نایب فدراسیون جهانی تیراندازی و رییس فدراسیون اهداف پروازی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

دادگر در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های قهرمانان تیراندازی کشورمان و تلاش های فدراسیون ایران در جهت رشد و توسعه این ورزش گفت: مسئولان ورزش ایران و کمیته ملی المپیک از ورزش تیراندازی به خوبی حمایت می کنند و در همین راستا تا کنون موفق شده ایم برای تیم های تفنگ و اهداف پروازی از مربیان مطرح و خوشنام بین المللی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: قهرمانان تیراندازی ایران توانمندی و پتاسنیل های بالایی دارند و این را به دفعات در رویدادهای آسیایی و جهانی به اثبات رسانده اند، اکنون وقت آن رسیده تا با افزایش تلاش ها و حمایت ها به فکر موفقیت در راه المپیک باشیم و در این راه نیازمند ارتقای سطح فنی و علمی خود هستیم که این کار را آغاز کرده و امیدواریم نتایج خوبی نیز حاصل شود.

لوچیانو روسی نیز در این دیدار ضمن تبریک به علی دادگر و فدراسیون ایران به خاطر تلاش ها و اقداماتی که انجام داده است، عنوان کرد: ورزش تیراندازی شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد و تیراندازان ایرانی از جمله بهترین های این رشته به شمار می روند. فدراسیون جهانی و فدراسیون ایتالیا برای حمایت و تعامل دوطرفه با ایران آمادگی داشته و برپایی اردوی قهرمانان ایرانی در این کشور و حضور تیراندازان ایرانی در مسابقات ایتالیا نیز در راستای همین حمایت ها بوده و بی شک شاهد ارتقای این تعامل ها خواهیم بود.

همچنین در این نشست که رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی کشورمان نیز حضور داشت در خصوص انتخاب گزینه های هدایت تیم ملی اسکیت نیز بحث و تبادل نظر شد.

علی دادگر پس از این دیدار از امکانات و میادین اهداف پروازی ایتالیا نیز بازدید و در جریان آخرین فعالیت های فدراسیون این کشور قرار گرفت. وی همچنین با حضور در جمع ملی پوشان تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان با کادر فنی و قهرمانان کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

* آغاز مرحله دوم رقابت‌های آزاد تپانچه از 20 اردیبهشت ماه

این رقابت ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 20 تا 21 اردیبهشت ماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که 250 ورزشکار از 25 استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این مسابقات روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود و تا ساعت 16:30 ادامه دارد. روز جمعه 21 اردیبهشت ماه از ساعت 8:50 صبح آغاز و در صورت افزایش تعداد تیم ها به 2 راند، زمان برگزاری رقابتها افزایش می یابد. در پایان هر فینال به نفرات اول تا سوم حکم اهدا خواهد شد.

604

کد خبر: 948141

وب گردی

وب گردی