نمایشگاه مهدویت به منظور ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر شناخت فعالان این حوزه، ارتقای سطح آگاهی دانشجویان و عرضه محصولات فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد رودهن، دکتر حسن شهرکی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در مراسم افتتاح نمایشگاه مهدویت گفت: برپایی چنین مکان های فرهنگی متناسب با ماهیت انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه است.

وی درخصوص اهداف این نمایشگاه گفت: ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر شناخت فعالان این حوزه و ارتقای سطح آگاهی دانشجویان از اهداف این نمایشگاه است.

دکتر علیرضا زمانی نوری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از رویکردهای اصلی این نمایشگاه را ارائه خدمات فرهنگی به استادان، کارکنان و دانشجویان ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم کالا، خدمت‌رسانی به دانشگاهیان، حمایت از تولید داخلی و ارائه کالاهای باکیفیت برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه کتب علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری، غرفه های دیگری همانند صنایع دستی، هنرهای تزیینی، نرم افزارهای علمی و قرآنی، عفاف و حجاب، کانونهای دانشجویی، بسیج دانشجویی و همچنین غرفه مشاوره مذهبی به منظور رفع شبهات موضوع مهدویت فعال هستند.

202

کد خبر: 948142

وب گردی

وب گردی