لحظه‌ای درنگ در خروج از برجام، نتیجه‌ای جز اتلاف منابع ملی ندارد

مسئول بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد که اعتماد به آمریکا و استکبار و نشنیدن حرف رهبر انقلاب مبنی بر خوشبین نبودن به شیطان بزرگ، نتیجه‌ای جز شکست و از دست دادن منافع ملی در پی نخواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ دکتر سیدیعقوب زراعت‌کیش مسئول بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای، گفت: نتیجه برجام برای ما تزریق بتن در قلب راکتور اراک، از بین رفتن سانتریفیوژها، اخراج دانشمندان هسته‌ای و سال‌ها عقبگرد در دانش هسته‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ضمن آنکه در صحنه بین‌المللی نیز قدرت چانه‌زنی هسته‌ای ما به دلیل آنکه «هر آنچه را که داشتیم در موضوع هسته‌ای از دست دادیم» از بین رفته است و همه اینها نتیجه اعتماد به آمریکا علی‌رغم تأکید و دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا بوده است.

مسئول بسیج اساتید واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه لحظه‌ها و ساعت‌ها برای تصمیم‌گیری از دست می‌رود، گفت: بنابراین تا دیر نشده است باید سریعاً از این توافق ننگین که منافع ملی کشورمان را به خطر انداخته است خارج شد و موضع مقتدرانه نظام اسلامی در سایه رهبری انقلاب را حفظ نمود.

دکتر زراعت‌کیش در پایان گفت: قطعاً موضع ضعف دیپلماسی خارجی در شرایط کنونی پذیرفته نیست و همگان می‌دانند که لحظه‌ای درنگ در خروج از برجام نتیجه‌ای جز اتلاف منابع ملی و انحراف در پی نخواهد داشت. اعتماد به کدخدا، ساده‌لوحی بیش نیست.

کد خبر: 948145

وب گردی

وب گردی