رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: برگزاری مسابقات قرآنی باعث توسعه فرهنگ و معارف قرآنی در بین استادان،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از خورموج،علیرضا چمکوری در اختتامیه بیست و سومین مسابقات قرآن وعترت شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که به میزبانی واحد خورموج برگزار گردید افزود: رویکرد فعالیتهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گسترش فرهنگ قرآنی، نهادینه کردن سیره ائمه اطهار و سبک زندگی اسلامی ایرانی می باشد.

وی اضافه کرد: گرایش ذاتی مردم به قرآن به عنوان کتاب آسمانی مسلمانان خود موید این نکته است که باید در ترویج فرهنگ دینی با برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه مروج سبک زندگی قرآنی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی باعث آگاهی بخشی و تقویت روحیه خودباوری دانشجویان به عنوان یک شیوه تاثیر گذار در مقابله با جنگ نرم است.

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن وعترت در بخش شفاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر (مرحله استانی) به میزبانی واحد خورموج با حضور 48 نفر در رشته های حفظ،اذان،ترتیل و تحقیق برگزار گردید.

202

کد خبر: 948152

وب گردی

وب گردی