استقبال از کتاب‌های الکترونیک افزایش چشم گیری داشته است

مدیر غرفه انتشارات سوره مهر، گفت: تقریبا از سال 90 فعالیت های خود را در حوزه الکترونیک آغاز کردیم و الان آثار نشر سوره مهر را در قالب فضای الکترونیکی نیز عرضه می شود.

امیر نادری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت های حوزه الکتریک انتشارات سوره مهر، اظهار کرد: از سال 90 در حوزه الکترونیک فعالیت داریم و تاکنون توانسته ایم حدود یک هزار و 300 عنوان کتاب سوره مهر را تبدیل به کتاب الکترونیک کنیم که در قالب یک نرم افزار کتاب خوان عرضه می‌شود و رایگان است.

وی افزود: حدود 30 عنوان کتاب صوتی در انتشارات سوره مهر اضافه شده که برای رفع مشکلات جامعه روشن دلان و نیز حل مشکلات و معضلات زندگی شهری آماده نشر کرده ایم.

مدیر غرفه انتشارات سوره مهر با بیان رویکردهای کلی سوره مهر، گفت: انتشارات سوره مهر، ناشر آثار دفاع مقدس است و به تبیین آثار و ارزش های جنگ می پردازد اما علاوه بر آن در تمامی حوزه های چاپ و نشر، از جمله رمان ها و داستان های انقلاب، کتاب های کودک و نوجوان، شعر و ادبیات پایداری، موسیقی و سینما و... فعالیت دارد.

وی ادامه داد: ما خود را ناشر برتر هنر و انقلاب اسلامی می دانیم و تاکنون 7 بار ناشر برتر شناخته شده‌ایم.

مدیر سوره مهر الکترونیک تصریح کرد: امسال حدود 100 عنوان کتاب جدید به نمایشگاه آورده ایم که تاکنون با فروش فوق العاده ای روبرو بوده اند. کتاب‌های آخرین نشان مردی، سالیان، روزهای آینه و خاطرات سفیر جدیدترین آثار ما هستند.

نادری با اشاره به استقبال مردم از سوره مهر، گفت: هم نمایشگاه امسال و هم غرفه سوره مهر امسال نسبت به سال گذشته، بزرگتر است و در موقعیت بهتری از جهت دسترسی قرار دارد و همین عامل، سبب شده است استقبال مردم از سوره مهر نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: وجود طرح هایی مثل طرح کتاب خوانی روزانه، طرح قرعه کشی هر 15 دقیقه یکبار و... هم سبب شده است که غرفه حتی یک لحظه هم از جمعیت خالی نشود و جا دارد که به این خاطر از مردم فرهیخته ایران تشکر کنم.

503

کد خبر: 948176

وب گردی

وب گردی