باندبازی‌های سیاسی عامل عدم پیشرفت کشور است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه برخوردهای جناحی، باندبازی‌های سیاسی و بی‌عرضگی مسئولان عامل عدم پیشرفت کشور شده است گفت: امروز ۵۰ تا ۶۰ درصد توان کشور صرف این جناح‌بازی و باندبازی‌های سیاسی می‌شود و توان کشور با این اقدام به هدر می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مرتضی کشکولی صبح چهارشنبه در مجمع اردوهای جهادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی در استان اظهار داشت: گروه‌ها و اردوهای جهادی در استان باید ساماندهی شود و هوشمندانه‌تر و اندیشه ورزانه تر فعالیت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه علت دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی همین بحث محرومیت‌زدایی بوده که توسط گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد عنوان کرد: مستکبرین از محرومین، رفاه محرومین و همچنین محرومیت‌زدایی تنفر دارند چراکه با هزاران «کوخ»، «کاخ» ها ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه کار محرومیت‌زدایی یک کار جهادی محسوب می‌شود تصریح کرد: اگر محرومیت وجود نداشته باشد جایی برای مستکبرین نیز وجود نخواهد داشت.

سردار کشکولی با اشاره به جنگ بین فقر و غنی بیان داشت: استکبار جهانی نمی‌خواهد که شکاف بین محروم و غنی پر شود.

وی بابیان اینکه امام(ره) فرمودند که مردم ولی‌نعمت ما هستند بیان داشت: عبادت به‌جز خدمت به خلق و مردم نیست و خدمت به مردم نعمتی بی‌نظیر است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت ساماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در استان عنوان کرد: پیش‌ازاین فعالیت این گروه‌ها در استان پراکنده بود و امروز نیازمند ساماندهی این گروه‌ها هستیم تا فعالیت‌ها و اقدامات منسجم‌تر باشند.

سردار کشکولی با تأکید بر ایجاد گروه‌های تخصصی جهادی در سطح استان و پایگاه‌های مقاومت تصریح کرد: باید در این رابطه هوشمندانه عمل کرد و فعالیت‌ها ساماندهی شوند.

وی بابیان اینکه برخوردهای جناحی، باندبازی‌های سیاسی و بی‌عرضگی مسئولان عامل عدم پیشرفت کشور شده است گفت: امروز ۵۰ تا ۶۰ درصد توان کشور صرف این جناح‌بازی و باندبازی‌های سیاسی می‌شود و توان کشور با این اقدام به هدر می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه برخی مسئولان فقط رزومه پر می‌کنند نه خدمت به مردم بیان داشت: باید به‌دوراز این فعالیت‌ها به مردم خدمت شود تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

سردار کشکولی با اشاره به خدمات نظام در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، زیرساخت، بهداشت و ... تصریح کرد: همچنین باید فعالیت‌های گروه‌های جهادی در استان اثربخش شوند.

901/900

کد خبر: 948188

وب گردی

وب گردی