انتشارات هشت با آثاری تازه به نمایشگاه کتاب آمد

انتشارات هشت با مجموعه آثاری از داستان نویسان معاصر به نمایشگاه سی و یکم کتاب تهران آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نسرین ارتجایی ،داستان نویس، مجری و طراح جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه جنگ، تنها جشنواره خصوصی و مستقل بین المللی است.

تاکنون شش دوره از این جشنواره برگزار شده و هزینه جوایز به عهده چند جانباز از سراسر کشور است که خروجی آن، مجموعه آثاری به نام های «کارنامه رنگی»، «بدون عنوان»، «حتی یک نگاه دزدکی حنا»، «واهای کانو»، «تیلا و عروس» مورد استقبال نویسندگانی از خارج از کشور شد.

ارتجایی داستان نویسی را در حیطه ادبیات داستانی بزرگسال از آغاز نوجوانی شروع کرد و با چاپ آثار خود در مطبوعات و نشریات ادبی چون گلستانه حضور خود را به جامعه ادبی نشان داد. وی تاکنون برنده جوایز ادبی چون، جایزه ادبی اصفهان،جایزه شهید حبیب غنی پور تهران، برنده جایزه ملی سرزمین نور و جایزه ملی سرزمین نور شده است.

هم اکنون از این نویسنده مجموعه داستان های «صلاح جات امنه؟» به همت دکتر مسعود میریان در حال ترجمه است. همچنین دهمین اثر داستانی نسرین ارتجایی، مجموعه ای از صد داستان ریزه به همت انتشارات هشت در بهار 97 منتشر شد.

همچنین از انتشارات هشت «ماجرایی که می شود آن را انکار کرد»، هشتمین اثر پژوهشی و انتخابی نسرین ارتجایی، «مجموعه ای از داستانهایی از نویسندگان معاصر ایرانی» شامل داستانک هایی از علیرضا محمودی ایرانمهر، زهرا زواریان،مرجان ریاحی،مهدی کفاش،آرش مکوندی، حمید رضا اکبری (شروه) منتشر شد.

502

کد خبر: 948191

وب گردی

وب گردی