نشست دانشجویی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» برگزار شد

دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل به منظور ترغیب دانشجویان به حمایت از کالای ایرانی و همچنین به منظور فرهنگ سازی در تقویت تولید ملی اقدام به برگزاری نشستی دانشجویی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» نمود

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان این مرکز آموزشی فرهنگی برگزار گردید، صادق رفیعی پور مشاور و مدرس حوزه کسب و کار و کارآفرینی به سخنرانی پرداخت و به سوالات متعدد دانشجویان پاسخ گفت.

رفیعی پور در سخنانش یکی از معیارهای پیشرفت و موفقیت هر کشوری را اتکا به اقتصاد ملی و توان داخلی آن کشور دانست و فرهنگ «صادارات محوری» در حوزه اقتصاد را بسیار موثر ارزیابی کرد. وی خاطرنشان کرد با تقویت اقتصاد داخلی و تکیه بر دانش و توان خودمان می توانیم پایه های اقتصادی کشور را محکم نموده و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. وی سپس با اشاره به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری تبیین شده، حمایت از کالای ایرانی را وظیفه همه مردم و در درجه اول وظیفه تولیدکنندگان عنوان نمود.

این مدرس حوزه کسب و کار و کارآفرینی مهم ترین عامل برای رونق گرفتن تولید داخلی را «کیفیت» دانست و اظهار داشت: اگر تولید کننده داخلی ما به این نتیجه برسد که کالای بادوام و با کیفیت تولید نماید و خودش هم از همان کالای تولید داخلی استفاده کند، حتما کالای تولیدی اش مورد حمایت مصرف کننده قرار خواهد گرفت و آن موقع است که می توانیم به سمت خودکفایی حرکت نموده و از وابستگی به کالای خارجی خلاص شویم.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست دانشجویی به سوالات متعدد دانشجویان پاسخ داده شد.

کد خبر: 948220

وب گردی

وب گردی