به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در آستانه ماه مبارک رمضان، تهیه کنندگان و مجریان با مدیران شبکه یک دیدار و درباره مسایل و موضوعات گوناگون تولید و اجرای برنانه های زنده و تولیدی گفتگو کردند.
در این دیدار که علاوه برعلیرضا برازش مدیر شبکه یک، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشت.
علی آقامحمدی در این برنامه ضمن تاکید بر لزوم حرکت رسانه ملی به سمت تحقق اهداف شعار سال، تاکید کرد: اولین کار رسانه ملی بخصوص شبکه یک سیما این است که مدیران گروه ها با برنامه ریزی منسجم، نیاز مخاطب را در ایام خاص و مناسبت ها مانند ماه مبارک رمضان به خوبی شناسایی کند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چه خوب است تلویزیون درمعرفی و تبلیغ محصولات تولیدکنندگان داخلی که ده ها سال است در مسیر ساخت کالای با کیفیت ایرانی فعالیت می کنند، با فراهم کردن زمینه تبلیغ رایگان یا رپرتاژهای خبری، از آنان حمایت کند.
آقا محمدی افزود: اگر بخواهیم مصرف کالای داخلی افزایش یابد باید تبلیغ این تولید داخلی در رسانه ها یا بطور رایگان و یا با تسهیلات ویژه ای انجام شود.
وی در پایان گفت: اگر مصرف کالای داخلی بالا برود عملا سرمایه ایرانی افزایش می یابد. در ادامه علیرضا برازش مدیرشبکه یک هم گفت: تاکید رییس سازمان صدا و سیما بر این است که جهت همه برنامه های سیما باید به سمت تحقق شعار سال و در حمایت از کالای داخلی باشد. ما هم تلاش می کنیم در شبکه یک به این سمت حرکت کنیم.
کامبیز اخوان صفا قائم مقام شبکه یک سیما هم در ادامه تصریح کرد: طبق هماهنگی که با تهیه کنندگان شبکه داشتیم، قرار است تا کلیپ های کوتاهی از برنامه هایی که در این شبکه در راستای حمایت از تولید داخلی روی آنتن می رود، هم درکانال برنامه ها و هم درکانال اطلاع رسانی روابط عمومی شبکه یک قرار دهیم. در این مراسم، تعدادی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه یک در خصوص مسایل گوناگون، موضوعاتی را مطرح کردند و مدیران نیز به آنها پاسخ گفتند.
503