تجلیل از استادان نمونه واحد بین المللی جلفا

همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم طی مراسمی از استادان نمونه واحد بین المللی جلفا تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز نشست صمیمی استادان هیئت علمی و مدعو واحد بین المللی جلفا با سرپرست و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با هدف تکریم از مقام و منزلت استادان نمونه علمی،پژوهشی و فرهنگی در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

دکترمحمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا در این نشست با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، مقام و منزلت معلم را از دیدگاه پیامبر اسلام وائمه اطهار تشریح نمود.

وی در ادامه به نقش بی بدیل استادان و معلمان در تحولات جامعه اشاره نموده و گفت: «پیشرفت فرهنگی و سیمای جامعه مرهون زحمات استادان و اشخاصی با عنوان معلم می باشد که توجه به این امر بیش از پیش جایگاه معلم را برای ما مشخص می کند.»

سرپرست واحد بین المللی جلفا همچنین از برنامه های این واحد دانشگاهی برای کاهش اتکا به شهریه دانشجویی و جذب درآمد های غیر شهریه ای خبر داد.

وی استادان را به ارائه مشاوره لازم در خصوص سرمایه گذاری در طرح های زود بازده و مطمئن برای واحد بین المللی جلفا توصیه کرد.

در ادامه هریک از استادان حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص طرح های مربوط به جذب درآمد های غیر شهریه ای در واحد بین المللی جلفا پرداختند.

در پایان این نشست از 5 نفر از استادان هیئت علمی و مدعو این واحد دانشگاهی که از منظر علمی، پژوهشی و فرهنگی برتر اعلام شده بودند با اهدا لوح سپاس و تندیس روز معلم تجلیل شد.

کد خبر: 948278

وب گردی

وب گردی