رسانه ها خدمات نظام را با عدالت و انصاف به مردم منتقل کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها و روابط عمومی ها خدمات نظام را با عدالت، انصاف و به دور از هرگونه نگاه جانبدارانه به مردم منتقل کنند.

به گزارش ایسکانیوز، علی محمد احمدی در نشست اصحاب رسانه و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، اظهار داشت: رسانه ها زمانی موفق خواهند بود که دغدغه مردم را به مدیران انتقال دهند.

استاندار با بیان اینکه، رسانه وظیفه تحلیل، بررسی و انتقال مشکلات جامعه را به مسئولان بر عهده دارند و روابط عمومی‌ها هم باید خدمات و اقدامات دولت را به مردم منعکس کنند.افزود: روابط عمومی هر دستگاه اجرایی با تمامی رسانه ها اعم از دولتی و غیر دولتی تعامل داشته باشند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها تنها به تمجید و تکریم از مدیر دستگاه خود نپردازند و با مقوله اطلاع رسانی جانبدارانه برخورد نکنند.

احمدی اظهارداشت: ساختارهای اداری، دولتی و مجموعه مدیران ما خدمتگذاران مردم هستند و حق مردم است که اطلاع داشته باشند خدمتگذاران آنها برای توسعه و پیشرفت این استان چه برنامه هایی دارند و چه اقداماتی انجام داده اند و این اقدامات باید واقع بینانه با عدالت و انصاف به مردم منتقل شود.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر رسانه‌های مختلفی شکل گرفتند و آرام آرام به سمت نقد حرکت کردند که ما از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم.

احمدی با تأکید براینکه، روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات نظام و دولت از ظرفیت رسانه استفاده کنند، گفت: در مدتی که استاندار این استان هستم چیزی به‌ نام باج‌گیری را در فرزندان استان ندیدیم و هر جایی ضعفی بود نقد شدیم و هر جایی هم اقدام سازنده‌ای شد به خوبی انعکاس داده شد.

احمدی با اشاره به اینکه، رسانه ها با ایجاد فضای رقابتی، خدمات دولت را منعکس کنند، تاکید کرد: از همه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان می خواهم که با رسانه ها ارتباط سازنده و تعاملی داشته باشند و فضای رقابتی را برای همه رسانه ها ایجاد کنند.

901

کد خبر: 948282

وب گردی

وب گردی