قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه اقدامات زیادی برای پیشرفت کشور انجام داده است

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: این قرارگاه اقدامات زیادی برای پیشرفت کشور انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار علی قاسمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در برهه حساس اقتصادی می‌خواهند استفاده از کالای ایرانی در جامعه اشاعه پیدا کند اما برخی می‌گویند این نیز کار سپاه است و سپاه پاسداران را مانع از پیشرفت بیان می‌کنند.

وی بیان کرد: روزی که برجام را در دولت و مجلس شورای اسلامی ماست‌مالی کردند و آن را پذیرفتند مقام معظم رهبری 9 شرط گذاشتند که اگر آن شرط‌ها را انجام می‌دادیم امروز وضعیت این‌گونه نبود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چون تدابیر مقام معظم رهبری را انجام می‌دهد متهم به مخالفت با دولت می‌‌شود در صورتی که این‌گونه نیست.

وی با بیان اینکه امروز هیچ‌ گونه احساس ناراحتی از این‌که آمریکا از برجام خارج شده است نداریم چرا که برجام هیچ خیر و منفعتی برای ما نداشته است، افزود: روز گذشته یک‌بار دیگر سر مجلس شورای اسلامی کلاه رفت چراکه بصیرت نداشتند و ظاهر قضیه تفاهم‌نامه‌ای از سوی سازمان ملل بود که آن را پذیرفتیم که مخالفت با تروریست است و این‌که با حامیان تروریست‌ها همراهی نشود اما باطن قضیه و واقعیت آن است که از نظر آمریکا و سازمان ملل، مردم و مجاهدان بحرین، یمن و حزب‌الله تروریست هستند که با پذیرفتن معاهده FATF عملاً دست خودمان را بستیم و حمایت‌های راهبردی از سوریه و لبنان نمی‌توانیم داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر حمایت از کالای ایرانی حرکت می‌کند و مقام معظم رهبری هم از مردم و هم از دولت خواستند کالای ایرانی را حمایت کنند اما حمایت از کالای ایرانی تکلیف دولت است امروز مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی فریاد می‌زنند، تأکید و ابلاغ می‌کنند، فتوا صادر می‌کنند اما متأسفانه کم‌توجه هستیم.

قاسمی گفت: برنامه‌ها، رسالت و انتظارات فرمانده معظم کل قوا و بسیجیان از سپاه بیشتر شده و این انتظارات، تکلیف‌آور است و مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

وی افزود: سپاه حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است و باید فرماندهان و مدیرانی داشته باشد که بتوانند از این مسیر حفاظت کنند و جانثار و فدایی انقلاب اسلامی باشند تا انقلاب اسلامی آسیب نبیند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هرجا فرمانده و سازمان تکلیف کرد باید تکلیف و رسالت را انجام دهیم و پاسداران نسل‌های اول و کنونی به این موضوع به خوبی عمل کردند افزود: چرا برخی در جامعه سپاه هراسی راه می‌اندازند و چرا هجمه‌های زیاد علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌دهند؟!

قاسمی با اشاره به اینکه بسیجیان استان خراسان جنوبی در قالب 8 گروه جهادی در مناطق زلزله‌زده استان کرمان با دست خالی برای مردم زلزله‌زده کارگری می‌کنند اظهار داشت: تکلیف‌محوری از ویژگی‌های پاسداران است و پاسداران مأمور به تکلیف هستند نه نتیجه و امام این تکلیف‌محوری را برای عموم جامعه فرمودند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه، اقدامات زیادی برای پیشرفت کشور انجام داده و پروژه‌های زیادی را به اتمام رسانده است و حدود 14 هزار کانکس در شهرهای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته، نصب و تحویل مردم زلزله‌زده شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، تکلیف‌پذیری، ولایتمداری، اطاعت‌پذیری و بصیرت را از ویژگی‌های پاسداران برشمرد و اظهار داشت: این کمک‌ها و اقدامات بسیجیان و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ناشی از ولایتمداری است چراکه مقام معظم رهبری چادر به چادر در مناطق زلزله‌زده بازدید کردند و 5 نوبت نیز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد.

قاسمی با بیان اینکه هر سال از نظر میزان تحقق اعتبارات اُفت و کاهش داریم اما برنامه‌ها، زیاد کاهش نداشته است چراکه از کمک‌های مردمی استفاده می‌کنیم افزود: جابه‌جایی مسئولیت برای تعالی سازمان و پیشرفت مدیران و فرماندهان است چراکه بسیاری از توانمندی‌ها و ابتکارات در جابه‌جایی‌ها رشد می‌کند.

وی اظهار داشت: با وجود اتهامات افتخار می‌کنیم کارهای برزمین مانده دولت را بسیج و سپاه انجام می‌دهد و امروز اگر بخش خصوصی در حوزه نفت و گاز زنده است به برکت واگذاری قطعه‌قطعه کارهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) به بخش خصوصی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری بر جوان‌گرایی تأکید دارند که در این زمینه بیشترِ فرماندهان نواحی در سپاه خراسان جنوبی کمتر از 18 سال خدمت هستند.

در این مراسم، مهدی صادق‌احمدی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند معرفی و از زحمات غلامرضا فلاحی قدردانی شد.

901

کد خبر: 948286

وب گردی

وب گردی