نخستین همایش طنز ادبی در مدارس سما استان هرمزگان برگزار شد

نخستین همایش طنز ادبی مدارس سما استان هرمزگان به همت گروه آموزشی دبیرستان دخترانه سما در سالن شهید مطهری دانشکده سما بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، احسان محمدی نژاد رئیس مراکز آمورشی سما استان هرمزگان در آیین برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا ، جذب حداکثری دانشجویان و دانش آموزان در فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهمترین اهداف مراکز آموزشی سما برشمرد و گفت: اگر بستر مناسبی برای مشارکت دانشجویان و دانش آموزان فراهم شود، فعالیت‌های ابتکاری، خلاقانه، جذب حداکثری و فضایی پر از شور و نشاط نیز ایجاد می‌شود، بنابراین برای ارتقا مشارکت دانشجویان و دانش آموزان در فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری جشنواره فرهنگی نقش مهم و اساسی دارد.

محمدی نژاد افزود: باید تلاش کنیم دانشجویان و دانش آموزان به سمت فعالیت‌های هنری و فرهنگی گرایش بیشتری پیدا کنند و با حمایت از این عزیزان که دارای پتانسل های بالایی در این زمینه هستند بتوانند به درجات بالایی راه پیدا کنند.

بابک دهقانی دبیر همایش گفت: این همایش با حضور راشد انصاری طنز پرداز استان ، قویدل ، انصاری فرد و سرکار خانم قریشی از اساتید دانشگاه هرمزگان مهمانان ویژه همایش بودند

دهقانی اظهار داشت:تعداد 15 اثر دانش آموزی و 1 اثر از دبیران در این همایش برگزیده شدند و با اهدا جایزه از آنان تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 948307

وب گردی

وب گردی