تخصیص ردیف اعتباری برای انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی در حال انجام بوده و و ردیف اعتباری ویژه ای هم در بودجه سال ۹۷ برای آن تعیین شده است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان چهارشنببه شب در گفتگوی زنده اینستاگرامی در خصوص دست آوردهای سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه در این سفر ۲۰ هزار و ۵۴۰ میلیارد میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر اخیر رئیس جمهوری به استان برای تکمیل ۴۴ پروژه مهم استان ظرف سه سال تخصیص می یابد.

وی افزود: از این رقم هشت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال آن در سال جاری ، هشت هزار و ۹۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ و چهار هزار و ۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ علاوه بر بودجه های جاری و تملک دارایی به استان اختصاص می یابد.

رشیدیان تصریح کرد: برای احیای سیستم قنوات هم در این سفر با تاکید رئیس جمهور ۴۰۰ میلیارد ریال هم در سال ۹۷ به استان تخصیص می یابد .

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: گام های ارزشمندی در سال ۹۶ برای توسعه و پیشرفت استان برداشته شد که نتیجه این اقدامات طرح ها و پروژه های خوبی از جمله دو پروژه فولادی بزرگ بود.

وی گفت: در این سفر علاوه بر افتتاح این پروژه ها ۲۰۷ پروژه هم با ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه ریالی و ۲۰۰ میلیون یورو اعتبار ارزی کلنگ زنی شد.

رشیدیان در ادامه اظهارکرد: سد های بار و چهچهه یک سال بعد سفر دوره قبل رئیس جمهور به استان بهره برداری شد و سد قره تیکان آبگیری و بحث انتقال آب از سد ارداک به غرب مشهد وتصفیه خانه غرب مشهد به انجام رسید و با حضور رئیس جمهوری افتتاح شده است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص انتقال آب از دریای عمان به استان گفت : مطالعات این طرح در دست انجام است و ردیف اعتباری ویژه ای هم در بودجه سال ۹۷ برای آن تعیین شده است.

901

کد خبر: 948356

وب گردی

وب گردی