حذف طرح ترافیک جدید روزهای 5 شنبه،  ترافیک را به تهران برگرداند

خیابان های تهران با حذف طرح ترافیک و زوج فرد از پنجشنبه ها با ترافیک سنگین روبرو شد.

به گزارش ایسکانیوز یکی از بندهای طرح جدید ترافیک، حذف طرح از پنجشنبه ها بود. امروز اولین روزی بود که این طرح اجرایی شد، اما شاهد ترافیک در خیابان های تهران بودیم.

در اطلاعیه شماره هفت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

در اطلاعیه شماره ۷ آمده است: «به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند به دنبال ایجاد برخی ابهامات در خصوص اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه، با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای محترم شورای ترافیک تهران، در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک تهران، در روزهای پنجشنبه که از شمول طرح ترافیک خارج شده، محدودیت زوج و فرد نیز برای کلیه خودروها برداشته شد. بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه علاوه بر خودروهای پلاک فرد، خودروهای پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج‌وفرد خواهند بود.

طرح ترافیک روز پنجشنبه به درخواست شهرداری

سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره وضعیت طرح ترافیک روزهای پنج شنبه اظهار داشت: علت اینکه طرح ترافیک در روز پنج شنبه برداشته شده، آمار و اطلاعات خود شهرداری است مبنی بر اینکه در این روز تردد چندانی در سطح شهر به ویژه تا پیش از ظهر وجود ندارد.

وی افزود: ما نیز با این استدلال پذیرفتیم که این طرح به صورت آزمایشی انجام شود.

سردار مهماندار درباره طرح جدید ترافیک تصریح کرد: این طرح قطعا اشکال دارد و ما زمان کمی برای اجرا داشتیم. اما چون مصوبه بود اجرا کردیم و امیدواریم به مرور این نواقص رفع شود.

ترافیک به صبح پنجشنبه تهران بازگشت

امروز اولین پنجشنبه ای بود که طرح ترافیک برداشته شد، اما نکته حائز اهمیت این بود که ترافیک به خیابان ها بازگشت و صبح پنجشنبه نیز شاهد ترافیک در خیابان های تهران بودیم.

این ترافیک عمدتا در محدوده طرح ترافیک و مسیرهای منتهی به بازار تهران کاملا محسوس بود و در واقع ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر به حدود ۸ صبح بازگشت.

مهر

700

کد خبر: 948367

وب گردی

وب گردی