نیازمند نقش احزاب در توسعه کشور هستیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به نقش احزاب و تشکل های سیاسی در توسعه کشور و پشتیبانی از نظام نیازمند هستیم .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، اسماعیل جبارزاده امروز پنجشنبه در همایش ملی ' تحزب و توسعه ' که در وزارت کشور برگزار شد، افزود:مجموعه نقطه نظرات ارائه شده در این همایش می تواند به عنوان اثری ماندگار جمع آوری شود تا مورد استفاده دستگاه‌های اجرایی و محافل علمی قرار گیرد.

معاون وزیر کشور از انجمن علوم سیاسی، توسعه استان، دفتر سیاسی وزارت کشور و خانه احزاب که مقدمات برگزاری همایش را فراهم کردند، سپاسگزاری کرد.

بهرام سرمست مدیرکل سیاسی وزارت کشور درباره این همایش گفته بود که این همایش با رویکرد علمی و به منظور بهره‌گیری از آخرین یافته‌ها، نقطه‌نظرات و مشورت‌های اساتید دانشگاهی و فعالیت‌های حزبی قصد دارد گفتمان تحزب در کشور را تقویت کند و گامی در راستای آموزش فرهنگ تحزب بردارد.

به گفته وی، بخشی از این سخنرانی‌ها در همایش «تحزب و توسعه» معطوف به آسیب‌شناسی و موانع تحزب، برخی نیز در راستای تقویت فرهنگ سیاسی و قسمت دیگر هم درباره تقویت گفت‌وگوی بین احزاب و صاحبنظران دانشگاهی می‌تواند، باشد.

همایش یک روزه تحزب و توسعه امروز بیستم اردیبهشت ماه در تالار الغدیر وزارت کشور و با حضور دبیران کل احزاب و جمعی از صاحب نظران در حال برگزاری است و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آخرین سخنران این همایش است.

301

کد خبر: 948369

وب گردی

وب گردی