۲۲ اردیبهشت ماه ،نخستین پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی  افتتاح می‌شود

سرپرست نخستین پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی از افتتاح این پارک در روز 22 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین ایمانی خوشخو سرپرست اولین پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: در چهلمین سالگرد حیات انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگی در حال شکل گیری است و آن تاسیس اولین پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی است.
وی اظهار کرد: با ظرفیت های بسیار غنی فرهنگی کشورمان به نظر می رسد که در گذشته آن گونه که باید و شاید نسبت به این ذخایر فرهنگی و تبدیل آن به محصولات فرهنگی و دخالت دادن اصحاب فرهنگ و هنر به گونه ای که بخش فرهنگمان از یک بخش کمک بگیر تبدیل به بخش مولد اقتصاد کشور باشد حرکتی نداشته ایم. بنابراین این پارک اولین پارک با موضوع فرهنگ است که راه اندازی می شود.
ایمانی خوشخو ادامه داد: به نظر می رسد با گستردگی حوزه فرهنگ و ظرفیت هایی که وجود دارد ما در چند سال آینده شاهد شکوفایی بسیار خوبی در حوزه فرهنگ خواهیم بود و می توانیم ارتباط خود با دیگر کشورها را از طریق صدور محصولات فرهنگی بیشتر و یک محیط مطمئن تر و پایدارتر برای سرمایه گذاران علاقه مند در این حوزه فراهم کنیم.
سرپرست اولین پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی افزود: با حمایت بیشتر دستگاه های دولتی پارک می تواند در خدمت تمام ایده پردازان حوزه فرهنگ، هنر، صنایع دستی و گردشگری باشد.
وی در پایان تصریح کرد: آیین گشایش اولین پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی و مسوولان سازمان برنامه و بودجه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر 22 اردیبهشت، ساعت 9 در دانشگاه علم و فرهنگ انجام می شود.

منبع:فارس

204

کد خبر: 948398

وب گردی

وب گردی