رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری راهپیمایی در اعتراض به تصمیم رئیس‌جمهور در خروج از برجام در ۲۰ نقطه از سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری شامگاه پنج‌شنبه با حضور در جمع خبرنگاران از برگزاری راهپیمایی اعتراضی نسبت به اقدامات اخیر آمریکا و عهدشکنی در قبال توافق هسته‌ای در سراسر استان سمنان خبر داد و تأکید کرد: این راهپیمایی در ۲۰ نقطه شهری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی محکومیت اقدامات ترامپ، جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۷ به‌صورت هم‌زمان پس از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: این راهپیمایی با دو محور شامل محکومیت آمریکا در بدعهدی‌های اخیر و خروج یک‌جانبه از برجام در شهرهای استان مانند شاهرود، سمنان، دامغان، میامی، شهمیرزاد، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه، آردان، ایوان کی، بیارجمند، امیریه، دیباج، کلاته رودبار، بسطام، مجن، کلاته خیج، رودیان و ... برگزار خواهد شد.

قندهاری بابیان اینکه اقدام اخیر ترامپ در خروج از برجام ابلهانه بود، تأکید کرد: آمریکا در رأس دشمنان ایران اسلامی قرار دارد و با اقدامات خود همواره این اصل را به ما متذکر می‌شود.

وی آمریکا را شیطان بزرگ نامید و تأکید کرد: مردم همیشه درصحنه استان سمنان باسابقه تقدیم سه هزار شهید به انقلاب در دوران دفاع مقدس، ده ها شهید مدافع حرم و هزاران جانباز و ایثارگر همواره نشان داده اند که در حماسه سازی نمونه هستند لیکن فردا نیز در راهپیمایی خشم از اقدامات ترامپ حضوری استوار دارند.

کد خبر: 948538

وب گردی

وب گردی