اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در حوزه نشر

سرپرست شهرداری تهران در دیدار با قائم‌مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آمادگی شهرداری تهران برای همکاری در حوزه مسایل حوزه نشر خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در این نشست علاوه بر سمیع‌الله حسینی مکارم؛ سرپرست شهرداری تهران و امیرمسعود شهرام‌نیا؛ قائم مقام سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ولی‌الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، امین عارف‌نیا؛ مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و جمعی از مسئولان شهرداری تهران و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشتند.
در این دیدار سرپرست شهرداری تهران گفت: عدم برگزاری نمایشگاه کتاب امسال در شهر آفتاب حرکت هوشمندانه‌ای بود چراکه چند روز پیش باد و باران نظم شهر آفتاب را به هم زد و به سازه‌های موقت، چراغ‌های برق و زیرساخت‌های نمایشگاه آسیب زد.
وی ادامه داد: شهر آفتاب برای اصلاحات نیاز به 50 میلیارد تومان هزینه داشت. ما می‌دانستیم که حتی اگر این مقدار هزینه کنیم، بازهم دچار مشکل می‌شویم. به همین دلیل تصمیم این شد که نمایشگاه را به مصلا منتقل کنیم و خدمات کامل‌تری را در این مکان ارائه دهیم.
سمیع‌الله حسینی مکارم افزود: ما هر کمکی که درجهت ترویج و رشد مسائل نشر باشد و جزو وظایف ذاتی ما باشد انجام می‌دهیم و حتی اگر در زمره وظایف ما نباشد، درصورتی که توانایی داشته باشیم، مطمئن باشید از هیچ حمایتی مضایقه نمی‌کنیم.
در این دیدار قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز ضمن تقدیر از همکاری‌های شهرداری تهران در نمایشگاه امسال گفت: شهرداری در تمامی‌مسائل اعم از مدیریت فروشگاه شهروند، بانک شهر و مباحث پسماند در نمایشگاه خوب عمل کرده است.
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
503
کد خبر: 948593

وب گردی

وب گردی