جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی رقابت‌های جودو کاپ آزاد روسیه انجام شد و جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای جودو کاپ آزاد روسیه از امروز(شنبه) 22 اردیبهشت ماه با حضور 312 جودوکار از 16 کشور به مدت 2 روز در شهر اونبورگ آغاز می‌شود و 8 نماینده کشورمان در این رقابت‌ها روی تاتامی می روند.

در جدول 38 نفره وزن منهای 66 کیلوگرم محمد رضا صدیقی در گام نخست به مصاف نماینده قرقیزستان می رود و سپس جودوکار کشور میزبان را پیش رو دارد، محمد عباس نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در گام نخست برابر جودوکار روس به میدان می رود.

در وزن منهای 73 کیلوگرم، پوریا شکری پس از استراحت در گام نخست، به مصاف برنده دیدار روسیه و آذربایجان خواهد رفت، مهرداد زمانی نیز در دور اول استراحت دارد و در ادامه با برنده پیکار مولداوی و روسیه مصاف خواهد کرد، در این وزن 23جودوکار حضور دارند.

در جدول 30 نفری وزن منهای 90 کیلوگرم، جودوکار روس حریف وحید نوری در گام اول است و برنده دیدار روسیه و اتریش حریف وی در دور دوم خواهد بود، ایمان نیک اقبال ابتدا برابر نماینده کشور میزبان به میدان می رود و در ادامه جودوکار اتریشی را پیش رو دارد.

در وزن منهای 100 کیلوگرم و در حضور 24جودوکار، رضا رضایی پس از استراحت در دور اول به مصاف برنده دیدار روسیه و قزاقستان می رود، حمیدرضا سجادی فرد، نماینده کشور میزبان را در گام نخست پیش رودارد، دیگر جودوکار روس حریف وی در دور دوم خواهد بود.

602

کد خبر: 948653

وب گردی

وب گردی