صحبت های خصوصی برانکو؛ بروند با مسلمان قهرمان شوند

از گوشه و کنار باشگاه خبر می رسد تنها دلیل طفره رفتن برانکو از تمدید قرارداد دلخوری او از هواداران است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، مساله تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با سرخ پوشان این روزها یکی از مهم ترین دغدغه های هواداران و مسوولان این باشگاه است. پروفسور پرسپولیسی ها که بارها در مصاحبه هایش از ماندن در این جمع گفته بود این روزها برای امضای قراداد جدید طفره می رود و امروز و فردا می کند؛ گویا سرمربی خوش قلب پرسپولیسی ها از جایی و از کسی ناراحت است!

از زمان حضور برانکو در پرسپولیس این تیم پرهوادار حواشی زیادی را پشت سر گذاشت اما با تمام این مشکلات و موانع موفق شد بهترین عنوان ها را کسب کند. یک نایب قهرمانی و دو قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و... از شاهکار هایی بود که برانکو و شاگردانش رقم زدند. از مهم ترین کارهایی که برانکو برای فوتبال ایران کرد آشتی دادن هوادار با ورزشگاه ها بود. پرسپولیس این روزها انقدر خوب بوده که هواداران جز برد چیزی راضی شان نمی کند و آن صبر همیشگی را ندارند.

با نیمکت نشینی محسن مسلمان هجمه ای انتقادات به برانکو وارد شد که خیلی به مزاج این مربی حرفه ای خوش نیامد. پیش از این هم پرسپولیس دچار چنین حواشی شده بود اما نه به این شدت! رامین رضاییان یکی از مغضوبین برانکو بود و با رفتنش هم انتقاداتی به تیم وارد شد اما گذشت زمان کوتاهی پروفسور ثابت کرد بدون رضاییان هم تیمش نتیجه خوب می گیرد و این مساله باعث شد شعار #هرچی_برانکو_بگه متولد شود.

از گوشه و کنار باشگاه خبر می رسد تنها دلیل طفره رفتن برانکو از تمدید قرارداد دلخوری او از هواداران است. برانکو توقع دارد بعد از کسب موفقیت های پیاپی و رکوردشکنی ها هواداران دست از انتقاد بردارند و تنها به تشویق تیمشان بپردازند. اضغر نیک سیرت نیز بعد از ماجرای شادی و.. با محسن مسلمان در حواشی قهرمانی از سوی برانکو کنار گذاشته شد. با گذشت چندین ماه از نیمکت نشینی مسلمان هنوز دلیل مشکل این مربی و بازیکن مشخص نشده است.

ناصر محمدخانی در مورد انتقاداتی که این روزها علیه پرسپولیس مطرح می‌شود گفت: فکر می‌کنم این مسائل بیشتر به خاطر بازی ندادن به محسن مسلمان است. اگر پرسپولیس خوب نباشد 5 هفته قبل از اتمام فصل قهرمان نمی‌شود. تیمی که بار فنی داشته باشد می‌تواند هفته‌ها زودتر قهرمان شود. گاهی پیش می‌آید که تیم از شرایط آرمانی دور می‌شود و این مسئله طبیعی است. در مجموع پرسپولیس خوب کار کرد و در مجموع نیم فصل اول و نیم فصل دوم توانست به قهرمانی برسد.

وی در مورد اینکه برخی انتقاد به کادرفنی در مورد عدم استفاده از یک بازیکن را غلط می‌دانند، گفت: مربی تفکراتی دارد و بر همان اساس مهره چینی می‌کند. مربی در تمرین است و شرایط بازیکنان را می‌داند. مربی در راس امور فنی است و او تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. در این مقطع هم نظر برانکو استفاده از این بازیکنان است. همچنین این مسئله هم باید بیان شود که اگر این روزها از مسلمان استفاده نمی‌شود چیزی از ارزش‌های این بازیکن کم نمی‌شود. نظر مربی این است که از این بازیکنان استفاده کند.

601

کد خبر: 948666

وب گردی

وب گردی