رونمایی از المان شهدای گمنام  در ماه مبارک رمضان در واحد بروجرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از رونمایی المان شهدای گمنام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

دکتر داریوش جاوید در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اقدامات واحد بروجرد در راستای حمایت از کالای ایرانی گفت: همان طور که می دانید یکی از مواردی که سالیان سال است در مورد آن بحث می شود و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته ، حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: به اعتقاد بسیاری از افراد، بحث اشتغال افراد رابطه مستقیمی با حمایت از کالای ایرانی دارد. همان طور که می دانید جامعه دانشگاهی کشور علاوه بر بحث آموزش، تاکید بسیاری بر فرهنگسازی در بخش های مختلف دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: در اولین جلسه ای که بعد از عید نوروز با حضور کارکنان و اساتید واحد بروجرد برگزار شد، من به صورت نمادین خودنویس ژاپنی ام را کنار گذاشته و اعلام کرده از امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، هیچ کالای خارجی ای که مشابه ایرانی آن وجود داشته باشد ، مصرف نخواهیم کرد.

وی افزود: واحد بروجرد حمایت از کالای ایرانی را به طور جدی پیگیری خواهد کرد.در حال حاضر در حال تنظیم قرارداد با شرکت هایی هستیم که تمامی محصولاتشان ایرانی است.

دکتر جاوید با اشاره به برنامه های واحد بروجرد در ماه رمضان گفت: همان طور که می دانید در دانشگاه آزاد اسلامی در مباحث فرهنگی پیش قدم بوده است، در این راستا واحد بروجرد برنامه مدون و ویژه ای را در نظر گرفته است.خوشبختانه المان شهدای گمنام واحد ما حدود یک ماه گذشته به بهره برداری رسید که در ماه مبارک رمضان نیز از آن رونمایی خواهد شد. برنامه های ویژه ای برای دانشجویان چه شامل افرادی که در خوابگاه ساکن هستند و چه سایر دانشجویانی که واحد حضور دارند، در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ظرفیت واحد بروجرد برای مقاطع دکترا اظهار کرد: ما در حال حاضر در واحد بروجرد در 13 مقطع دکترا دانشجو می پذیریم.

701

کد خبر: 948730

وب گردی

وب گردی