شاهرودی: مانعی برای صعود پرسپولیس وجود ندارد/ غیبت مسلمان دلیل افت تیم نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتقادات هواداران به خاطر افت چند بازی آخر بوده و شاید آن ها فکر می کنند غیبت مسلمان باعث این افت شده است.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دیدار پرسپولیس و الجزایر در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: پرسپولیس در این دیدار میزبان است و حضور هواداران بشمار این تیم محبوب در استادیوم یکی از مثبت ترین اتفاقات برای پیروزی در این دیدار است؛ من مانعی برای صعود پرسپولیس در آزادی نمی بینم به خصوص که شاگردان برانکو دو گل در زمین حریف به ثمر رسانده اند.

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان اظهار داشت: پرسپولیس نامش بزرگ است و هربازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارد. خیلی ها آمدند و رفتند این پرسپولیس است که جاودانه می ماند. مسلمان از نظر فنی یکی از بهترین های حال حاضر است. امیدوارم بازیکنان شرایط حساس پرسپولیس را درک کنند و در این تیم بمانند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد برانکو و ناراحتی او از هواداران بابت تشویق مسلمان بیان کرد: تا جایی که من در جریان هستم برانکو با باشگاه به توافق رسیده و تنها امضای نهایی قراردادش مانده که به زودی آن هم انجام خواهد شد. در خصوص هواداران هم همه ما می دانیم این طرفداران در برخی موارد احساسی عمل می کنند ولی قابل احترام هستند. برانکو همیشه در کمال ادب با هواداران برخورد کرده و شاید درست نباشد این هجمه از انتقادات به او وارد شود. مربی می تواند از 11 بازیکن استفاده کند و سعی می کند بهترین ترکیب را بچیند. هیچی سرمربی با بازیکن خود دشمن نیست.

وی ادامه داد: انتقادات هواداران به خاطر افت چند بازی آخر بوده و شاید آن ها فکر می کنند غیبت مسلمان باعث این افت شده است؛ اما دلیل اصلی این مورد شاید پیروزی زود هنگام پرسپولیس در لیگ باشد. برخی بازیکنان را غرور گرفته بود و بعضی ها بازی ها را جدی نمی گرفتند و همین بود که بازی هایشان جذابیت همیشگی را نداشت. ان شاء الله در بازی دوشنبه برابر الجزیره دوباره پرسپولیس با انرژی را خواهیم دید.

شاهرودی در مورد جانشینی افشین پیروانی اظهار داشت: صحبت هایی در خصوص حضور محمد پنجعلی مطرح است که اکثر پیشکسوتان نیز موافق هستند. پنجعلی کاپیتان تیم ملی و پرسپولیس بوده، زمانی مدیر آکادمی و پایه های پرسپولیس بوده است. من هم فکر میکنم پنجعلی بهترین گزینه برای جانشینی پیروانی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خاتمه در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در سوپر جام گفت: دیدار سختی پیش روی هر دوتیم است. سرخابی ها در شرایط خوبی هستند و هرکدام می توانند پیروز میدان باشند. من به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم افتخار کسب این جام هم برای سرخ پوشان باشد.

601

کد خبر: 948741

وب گردی

وب گردی