انتقاد استاندار گلستان از مدیرانی که دیر در جلسات حاضر می شوند

استاندار گلستان گفت: مدیران گلستاتی که در جلسات حاضر نمی‌شوند یا فکر می‌کنند خیلی خنثی هستند یا خیلی کار بلد هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سید مناف هاشمی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار کرد: متاسفانه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، برخی از مدیران پس از گذشت ۳۰ دقیقه در جلسه حاضر شدند.

وی افزود: جلسات مهمی که در آن موضوع اشتغال، رفع موانع تولید و ...مطرح است باید در اولویت مدیران استان گلستان باشد زیرا جلساتی مهم‌تر از اینها نداریم.

هاشمی تصریح کرد: از مدیرانی که امروز دیر آمدند خواهش می‌کنم آخرین تاخیر آنها برای حضور در جلسات باشد و در صورت تکرار از حضور آنها در جلسات بعدی خودداری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در جلسه شورای برنامه ریزی، مدیران باید پیگیری مصوبات جلسات قبل را گزارش دهند زیرا برخی مصوبات به نتیجه نرسیده که مدیران باید دلیل آن را به ما اعلام کنند.

وی یادآور شد: مدیران گلستاتی که در جلسات حاضر نمی‌شوند یا فکر می‌کنند خیلی خنثی هستند یا خیلی کار بلد هستند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه فقط ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی استان جذب شد، گفت: بین سال‌های ۹۰ تا ۹۵ از مجموع دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان اعتبار استان در حوزه عمرانی کمتر از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شد.

هاشمی اضافه کرد: وقتی بودجه مصوب را با عملکرد مقایسه می‌کنیم مشخص است که در حوزه اعتبارات متوازن عملکردی نداشتیم، به طور مثال از ۲۹۳ میلیارد تومان اعتبار استان در حوزه حوادث فقط ۱۱۷ میلیارد تومان محقق شده است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان نباید فقط به اعتبارات استانی تکیه کنند بلکه باید به اعتبارات ملی اشراف داشته باشند.

وی یادآور شد: هر نماینده مجلس ۹ میلیارد تومان برای کمک به استان در اختیارش بوده که با این حساب ۶۳ میلیارد تومان در اختیار نمایندگان استان گلستان قرار داشته که آن را به سمت پروژه‌های ملی بردند در حالی که اولویت می‌توانست با پروژه‌های استانی باشد.

900

کد خبر: 948809

وب گردی

وب گردی