ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال بیش از 3 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال 3 تن و 705 کیلوگرم موادمخدر و توقیف 3 دستگاه خودرو تویوتا در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

‌به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های "مهرستان"، "سرباز"، "خاش" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، چند باند که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می‌کردند، شناسایی شدند‌.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، طی 3 روز گذشته با چند دستگاه خودرو در یکی از محورهای فرعی استان، گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس و با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند‌.

سردار قنبری با اشاره به اقدام قاطع ماموران در این درگیری‌ها، ادامه داد: ماموران در این درگیری‌ها موفق به متوقف کردن خودروهای سوداگران و دستگیری 5 قاچاقچی مسلح شدند‌.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید به اینکه پلیس به عنوان تامین کننده امنیت داخلی کشور با مخلان نظم و امنیت به خصوص سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند، تصریح کرد: ماموران در پاکسازی مناطق درگیری در مجموع 3 تن و 705 کیلوگرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش، 2 قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات کشف کردند‌.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

900

کد خبر: 948924

وب گردی

وب گردی