نوراللهی: با حمایت هواداران‌مان به مرحله بعد صعود می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان می‌خواهند در بازی فردا (دوشنبه‌) نکاتی که کادر فنی در طول این هفته گوش‌زد کرده را در زمین اجرا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌: امیدوارم از این مرحله صعود کنیم. در این هفته‌ تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و نکاتی که کادر فنی به ما گوش‌زد کردند را به خوبی در زمین اجرا کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران‌مان این بازی را پیروزی پشت سر بگذاریم.

نوراللهی در پاسخ به این سوال که چه توصیه‌ای برای هواداران خواهید داشت، تصریح کرد: این توصیه من به همه هواداران ایرانی است چه پرسپولیسی‌ها، چه طرفداران استقلال و چه هواداران ذوب آهن. من از آن‌ها می‌خواهم که تنها برای دیدن بازی و حمایت از تیم محبوب‌شان به ورزشگاه بیایند. ما از آن‌ها سپاسگذاریم که همیشه تیم‌های ایرانی را حمایت می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهیم که تنها همین کار را انجام دهند. امیدوارم بازی‌های قشنگی را بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت‌: امیدوارم در بازی فردا بتوانیم جای خالی کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه را پر کنیم. هم‌چنین نکاتی که برانکو و کادر فنی گفته‌اند را به نحو احسن اجرا کنیم. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم جنگیدن است. باید برای پرسپولیس و هواداران بجنگیم و امیدوارم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم. من تمام تلاشم را می‌کنم که به تیمم کمک کنم تا موفق شود.

601

کد خبر: 949005

وب گردی

وب گردی