بیرانوند: رفتار روحانی برای فرار از پاسخگویی است

نماینده سابق مجلس اظهار داشت:این که آدم دو مدل صحبت کند، مثل آینه ای می ماند که یک زیر داشته باشد و یک ظاهر، این رفتار قطع به یقین زیبنده یک رجل سیاسی نیست.

بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص صحبت ها متناقض روحانی در چند هفته اخیر گفت: این که آدم دو موضع را داشته باشد و دو مدل صحبت کند به مثابه آینه ای می ماند که یک زیر داشته باشد و یک ظاهر و این قطع به یقین زیبنده یک رجل سیاسی نیست.

وی با اشاره به رأی بیست میلیونی روحانی تصریح کرد: بیش از بیست میلیون نفر به روحانی رأی دادند تا به وعده های خود عمل کند، و انتظار میرود اولویت دولت همین اساس باشد و در هله اول حداقل شعارهایی که ادعا کرده را عملیاتی کند.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: آقای روحانی در جریان انتخابات به مردم ما قول های فراوانی داد و متاسفانه دورویی امروز رفتار او مصداق بارزی برای فرار از پاسخ گویی به مطالبات مردم است.

بیرانوند افزود: به طور قطع همه این موضوعات درتاریخ سیاسی کشور و در پرونده روحانی خواهد ماند و تبعات حرف های رئیس جمهور که بعضاً مقدمه اعمال متناقض ایشان است در حافظه ملت حک خواهد شد.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور در مراسماتی ازسپاه تمجید می کند اما در جای دیگر خلاف آن را می گوید ابراز کرد: روحانی طوری رفتار می کند که انگار این ها متعلق به کشور دیگری هستند این رفتار به جایگاه رئیس جمهور ضربه می زند.

بیرانومد در پایان تاکید کرد: امیدواریم رییس جمهور حداقل در 3 سال پایانی خود در خصوص رفتارهای سیاسی خود تجدید نظر و در نهایت تغییراتی را اعمال کند.

303

کد خبر: 949022

وب گردی

وب گردی