ایران همچنان تهدید جدی علیه تل‌آویو است

رئیس رژیم صهیونیستی در اظهارنظری«ایران» را کماکان تهدیدی علیه موجودیت تل آویو نامید.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوزرئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از ایران به عنوان یک تهدید جدی نام برد.

وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این زمینه نوشت: «رووین ریولین» روز یکشنبه گفت که ایران تهدید جدی علیه اسرائیل است.

بر این اساس، ریولین در مراسم یادبود نظامیان در جنگ‌های 6 روزه گفت: «ما حتی برای یک دقیقه نیز فراموش نمی‌کنیم که مسابقه تسلیحاتی ایران در مرزهای ما قرار دارد. ما به طور مداوم آن را تحت نظر داریم تا اسرائیل و مرزهای خود را حفظ کنیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل با متهم کردن ایران به تلاش برای گشودن جبهه سوم از بلندی‌های جولان، تاکید کرد اجازه نمی‌دهند سامانه‌های پدافند موشکی ایران باعث بسته شدن آسمان فلسطین اشغالی شود.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد سامانه‌های پدافند موشکی ایران مستقر در سوریه می‌تواند باعث بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی شود.

لیبرمن

لیبرمن چهارشنبه گذشته در نشست خبری تلویزیونی گفت تثبیت نظامی ایران در سوریه، به استقرار سامانه‌های پدافند موشکی پیشرفته در این کشور منجر می‌شود که در نهایت می‌تواند آسمان فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب را به روی پروازهای نظامی و مسافری ببندد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی با رد این مسئله که اسرائیل در آستانه جنگ با ایران است، تاکید کرد تل‌آویو هرکاری برای ممانعت از افزایش تنش‌ها و انتقام احتمالی ایران انجام می‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی توضیح داد:«تصور کنید اسرائیل بخواهد یک سامانه در نزدیکی مرز ایران مستقر کند، آنها چه واکنشی نشان خواهند داد؟ جامعه جهانی چه واکنشی نشان خواهد داد؟ اما گمان نمی‌کنم که ما در آستانه جنگ باشیم ولی برای هر اتفاقی آماده هستیم.»

منبع: فارس

303

کد خبر: 949080

وب گردی

وب گردی