جانشینان مصدوم/سه بازیکن غایب دیدار رفت در ترکیب!!

دغدغه‌ اصلی سرمربی استقلال قبل از دیدار با ذوب آهن پر کردن جای خالی بازیکنانی است که به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در این بازی را ندارند.

به گزارش ایسکانیوز،سرمربی آبی ها باید در این آخرین آزمون سخت ترین و حساس ترین تصمیمات را برای پرکردن جای خالی بازیکنان غایب تیمش بگیرد. احتمال نیمکت نشینی تیام در این دیدار کم است. شفر به راحتی از آخرین شانس هایش برای عبور از مانع سخت ذوب آهن نخواهد گذشت.

در صورتی که تیم پزشکی آبی پوشان ریسک روی سلامتی امید ابراهیمی را نپذیرد و شفر امکان استفاده از این بازیکن را نداشته باشد، امید نورافکن بهترین و یا بهتر بگوییم تنها گزینه‌ای است که شفر برای پر کردن جای خالی ابراهیمی روی او حساب می کند. در این صورت ترکیب ابراهیمی-باقری جای خود را به ترکیب نورافکن-باقری خواهد داد و اسماعیلی و جباروف دیگر بازیکنانی هستند که شانس بالایی برای حضور در ترکیب ثابت آبی‌ها دارند.

داریوش شجاعیان غایب حتمی استقلال در این بازی خواهد بود. بازیکنی که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و پس از این بازی نیز پای خود را به تیغ جراح خواهد سپرد. شفر چاره‌ای ندارد خسرو حیدری محتمل ترین بازیکنی است که ممکن است شفر در این بازی از وی به جای شجاعیان استفاده کند.

ترکیب خسرو حیدری - وریا غفوری بارها در جناح راست استقلال در این فصل شکل گرفته و معمولا هم امتحان موفقی پس داده است.

حضور همزمان خسرو حیدری، امید نورافکن و مامه تیام سه بازیکنی که در دیدار رفت دو تیم به دلایل مختلف حضور نداشتند در ترکیب ثابت آبی پوشان بسیار محتمل است و گزینه ای است که با توجه به شناخت از شفر محتمل تر است.

کد خبر: 949089

وب گردی

وب گردی