در گرایش راندمانی یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دانشگاه سمنان، تیم سازه ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر عنوان قهرمانی کشور را از آنِ خود کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد اسلامشهر، تیم سازه ماکارونی اعزامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور در یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی - که با رقابت 37 تیم با 43 سازه از دانشگاه های سراسر کشور در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد - در گرایش راندمانی توانست با راندمان 724/18 عنوان اول این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کند.

پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، تیم دانشگاه هشتگرد با راندمان 696/04 و تیم دانشگاه قزوین با راندمان 606/54 به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

هادی نظری و حمید عرشیا به سرپرستی ایمان رستم نژاد اعضای تیم سازه های ماکارونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را تشکیل دادند.

گفتنی است مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی، به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران، معاونت فرهنگی - اجتماعی و پژوهش سرای دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار شد.

201

کد خبر: 949122

وب گردی

وب گردی