سردار فضلی: اروپایی ها، امریکا را ترجیح می دهند

فرمانده افسری دانشگاه امام حسین(ع) درباره اعتماد به اروپا گفت: هر عقل سلیمی می گوید اروپایی ها بین ما و امریکا، امریکایی ها را ترجیح  می دهند بنابراین  آنها هم قابل اعتماد نیستند.

سردار علی فضلی با اشاره به بدعهدی های امریکا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، گفت: همانطور که مولای ما، نائب امام زمان، رهبرعظیم الشأن انقلاب درباره بدعهدی های امریکا به کرات بیاناتی را داشتند که این دشمن قابل اعتماد نیست همانطور هم نباید به هم پیمانان آنها اعتماد کرد.

وی درباره اینکه اروپایی ها ما را انتخاب می کنند یا امریکا را بیان کرد: هر عقل سلیمی می گوید اروپایی ها بین ما و امریکا، امریکایی ها را ترجیح می دهند بنابراین آنها هم قابل اعتماد نیستند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند، اگر قرار است هراقدامی در آینده صورت بگیرد باید استحکام کافی را داشته باشد و چیزی غیر از این نگاه امت ما نیست.

فرمانده افسری دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید براینکه منتفی شدن برجام خوشبختی را به کشور می آورد اظهار کرد: با منتفی شدن برجام چه از جانب امریکایی ها و چه از جانب اروپایی ها ناگزیر می شویم بعد از خداوند به خودمان بیشتر تکیه کنیم و دستانمان برروی زانوهای خودمان باشد.

وی افزود: باید به نسل جوان و باغیرت کشور خودمان بیشتر اعتماد کنیم در این صورت آینده کشور و این جوان ها بیمه می شود، چرا باید ارزان فروشی کنیم، این جوانان سرمایه های گرانبها، انسانهای وارسته و خودساخته ای هستند و با اعتماد به این جوانان می توان کشور را بهتر اداره کرد تا با اعتماد به دیگران.

سردار فضلی در پایان گفت: امروز مفتخریم به جای اعتماد به دشمن، مستکبرین، امریکا، اروپا و سایرین به جوان ها اعتماد کنیم و برروی پاهای خود بایستیم.

304

کد خبر: 949159

وب گردی

وب گردی