سونامی رستوران داری  به سبک سلبریتی ها/درآمدزایی خوشمزه

سونامی افتتاح رستوران و کافی شاپ همچنان توسط سلبریتی ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، چند دهه‌ای است که هنرمندان برای امرار و معاش دست به انتخاب شغل های دیگری می زنند تا با درآمدزایی آینده خود را تامین کنند و شاید یکی از صنف‌های که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است رستوران داری است.

علاقه هنرمندان به افتتاح رستوران آنقدر ادامه دار شد که به یک اپیدمی مرسوم میان سلبریتی ها تبدیل شده و حتی برخی از هنرمندان از این راه پول زیادی کسب کردند تا هنرمندان دیگر نیز برای ورود به این عرصه ترغیب شوند.

سیاوش خیرابی که سال ها در آتلیه همراه برادرش عکاسی می کرد بعد از ورود به سینما خیلی زود به فکر تاسیس رستوران افتاد و یک فست فودی را انداخت. خیرابی که خودش از طرفداران غذا و آشپزی است گفته که همیشه دوست داشته رستورانی داشته باشد و علاوه بر کار بازیگری، رستورانداری را هم تجربه کند.

در این میان حمید عسگری خواننده جوان پاپ نیز صاحب کافه ای در شهرکی در غرب تهران است البته خبرها حاکی از آن است که او کافه ای هم در کرج دایر کرده است.

اما شاید ابوالفضل پورعرب را بتوان پیش قراول این حرکت دانست که خیلی سال ها پیش و زمانی که هنوز خبری از رستوارن های هنرمندان نبود او در شهرک اکباتان علاوه بر بازیگری هر شب در رستوران خود مردم بود تا علاوه بر سرو غذا با هواداران خود نیز گپ و گفت هایی داشته باشد. پورعرب البته بعدها چند کافی شاپ در شمال کشور افتتاح کرد تا کسب و کار خانوادگی راه بیاندازد اما پس از گذشت چند سال ترجیح داد بازیگری را ادامه دهد و از رستوران داری دست کشید.

پوریا پورسرخ، الناز شاکردوست، محمدرضا گلزار، مجید مظفری، شهاب حسینی، سام درخشانی، محمدرضا هدایتی، بهرام رادان، هادی کاظمی، جواد عزتی، مهران غفوریان، سپند امیرسلیمانی، اشکان خطیبی، رضا صادقی، ساعد سهیلی جزو هنرمندانی بود که رستوران داشته اند.

این هدف سلبریتی ها و هجوم چهره ها برای افتتاح رستوران و کافی شاپ واسطه ای است تا با کمک از شهرتشان پول خوبی به جیب بزنند و این اپیدمی همچنان ادامه دارد.

501

کد خبر: 949177

وب گردی

وب گردی