پژمان بازغی: فاطمه که توسط نامادری شکنجه شده بود را به کودک شو می‌آوریم

مجری برنامه «کودک شو»، گفت: فاطمه کوچولو که توسط نامادری شکنجه شده بود را به عنوان میهمان در برنامه «کودک شو» دعوت کرده ایم.

پژمان بازغی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص حضور فاطمه کودک آزار دیده توسط نامادری اش در برنامه کودک شو، اظهار داشت: با توجه به وضعیت جسمانی که این کودک دارد از او دعوت کرده ایم تا به عنوان میهمان ویژه در سالن و در جمع تماشاگران قرارگیرد تا شرایط روحی اش تغییر کند.

وی افزود: مراحل اولیه دعوت از او انجام شده است و به زودی در برنامه حاضر خواهد شد.

بازغی با اشاره به اینکه مجری گری را به عنوان یک چالش نگاه کرده ام و حضور در برنامه «کودک شو» برایم سخت بوده است، گفت: با این حال از اعتماد مردم و تهیه کنندگان تشکر می کنم و بیشترین انرژی را برای حضور در این برنامه به کار خواهم گرفت.

بازیگر فیلم سینمایی «اسرافیل» ادامه داد: فصل دوم کودک شو تا شهریور ماه ادامه دارد و امیدوارم با برنامه ای مناسب فصل نهایی را به خوبی به پایان برسانیم. حضورم در این برنامه تجربه متفاوتی بود و از استقبال مردم برای تماشای این برنامه خیلی خوشحالم هستم.

خیلی از زمان ها به خاطر حضور در برنامه پاسخ منفی به پیشنهاد ها داده ام و تمام وقتم را روی برنامه کودک شو گذاشته ام

مجری برنامه «کودک شو» اظهار داشت: خیلی از زمان ها به خاطر حضور در برنامه پاسخ منفی به پیشنهاد ها داده ام و تمام وقتم را روی برنامه کودک شو گذاشته ام. البته درحال حاضر در سریال ممنوعه به کارگردانی امیرپورکیان ایفای نقش می کنم.

وی از تاثیر برنامه کودک شو در زندگی روزمره خود و نحوه تربیت فرزندش، اظهار داشت: دخترم درحال حاضر روزهای پایانی مدرسه را می گذراند و کلاس چهارم دبستان درس می خواند سعی کرده ام که به او برای موفقیت در درس هایش کمک کنم.

501

کد خبر: 949206

وب گردی

وب گردی