قلعه نویی: استقلال نقاط ضعفی دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: اگر لیست تیم ملی بعدا اعلام می‌شد اتفاقی رخ نمی‌داد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا قهرمانی تیم بانوان را تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله یکسری محدودیت‌ها برداشته شود. این عزیزان می‌توانند در عرصه جهانی خود را نشان دهند. درباره بازی فردا هم باید بگویم نیمه سرنوشت، فرداست. بازی قبلی هدفمان گل نخوردن و گل زدن بود. شروع خوبی نداشتیم. باید از مظاهری تشکر کنم که در اوایل بازی توانست بازی را اداره کند. ما تعویض زود هنگام کردیم و رحمتی از دقیقه ۳۵ بهترین بازیکن حریف شد.

او افزود: نیمه اصلی فرداست. خوشحالم در آزادی بازی می‌کنیم چون کیفیت زمین بالاست. فردا دو بازیکن تاثیرگذار ما نیستند. استقلال جایگزین‌هایی دارد که با هم زیاد فرقی ندارند. یکسری جابجایی‌ها کردیم و تصمیم داریم هجومی‌تر بازی کنیم. هر تیمی بالا برود من تبریک می‌گویم. ما دنبال جوسازی نیستیم. فوتبال تمام می‌شود ولی برای برخی آقایان متاسفم که در شأن خودشان در فضای مجازی کار کردند. چه کسی الان درباره قهرمانی صحبت می‌کند؟ فرهنگ استقلال اصیل است. سال اول که من استقلال بودم ۸۰ هزار نفر ما را تشویق کردند نه این فرهنگی که دو سه نفر ایجاد کرده‌اند. استقلال نقاط ضعفی دارد که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: این داستان‌ها چیست؟ ما یک هافبک فانتزی آوردیم و بوحمدان را وسط بردیم. چرا بازی لیگ که ۲ بر یک شد این اتفاقات رخ نداد؟ خدا به قلم قسم خورده. من در مالزی تا صبح نخوابیدم ولی تمام شد. بیاییم قشنگی فوتبال را به مردم نشان دهیم. یک بزرگداشتی گذاشتند و من در آن بودم و برانکو هم بود. ما فرهنگ ایرانی را نشان دادیم. فرگوسن، گواردیولا را به شام دعوت کرد. این افراد را از فوتبال دور کنید.

او افزود: ما فردا باید خط میانی استقلال را از کار بیندازیم. بازی رفت با دیدن ترکیب استقلال خوشحال شدیم چون چهار دفاع و دو هافبک وسط داشتند. ما ترکیب و سیستم خودمان را داشتیم. اگر فردا بازیکنانمان بتوانند به خوبی کار کنند به هدفمان می رسیم.

او درباره محکم بازی کردن تیمش گفت: تغییراتی که ما کردیم این بود که حدادی‌فر را آوردیم و یک دفاع کم کردیم. ۲۱ خطا ما کردیم و ۱۹ خطا آنها کردند. بدترین خطا را شجاعیان روی فخرالدینی کرد. بارسا و رئال پینگ‌پنگ بازی کردند؟ حتما بازی را دیدید. شدت خطای استقلالی‌ها بیشتر بود. ما یک هافبک بازی‌ساز آوردیم و به خوبی کار کردیم.

قلعه نویی در پایان گفت: اگر لیست تیم ملی بعدا اعلام می‌شد اتفاقی رخ نمی‌داد. هفت نفر از استقلال دعوت شده و این مساله روی روحیه حریف و ما اثر می‌گذارد. چه اشکالی داشت فردا لیست اعلام می‌شد؟ ما فردا با یک نماینده ایرانی بازی داریم و شاید برخی بازیکنان ما توقع دعوت داشتند.

601

کد خبر: 949220

وب گردی

وب گردی