سرمایه‌گذار نباید پشت درب مدیران باشد

استاندار البرز با بیان اینکه سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نباید پشت درب مدیران باشند، گفت: البرز توان جدی برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد و توسعه البرز رو به پیش است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه کیسه خون خاورمیانه که صبح امروز در فرودگاه پیام کرج افتتاح شد، اظهار داشت: در سال 97 شاهد سومین سفر وزیر بهداشت به استان البرز هستیم که نگاه ویژه وزیر به این استان است.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز جایگاه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد، افزود: 555 میلیون دلار بعد از برجام سرمایه‌گذاری خارجی در استان البرز جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه پیام و کارخانه تولید کیسه خون کار مناسبی برای احداث این کارخانه انجام دادند، اضافه کرد: 105 کارگاه دارویی و تجهیزات پزشکی فعال هستند.

نجفی با بیان اینکه 7 هزار و 480 نفر در بخش دارویی و تجهیزات بهداشتی استان البرز مشغول کار هستند، تصریح کرد:کارهای وزارت بهداشت در این بخش برای استان البرز مناسب و خوب است.

وی خاطرنشان کرد: البرز برای توسعه و حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی آماده است و این استان بیشترین میزان اشتغال دارویی را در کشور دارد.

نجفی با بیان اینکه سرمایه‌گذار داخلی و خارجی نباید پشت درب مدیران باشد، افزود: البرز توان جدی برای حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را دارد و توسعه البرز رو به پیش است.

900

کد خبر: 949237

وب گردی

وب گردی