واکنش نماینده مجلس به حضور فرزندش درآمریکا

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در باره ادعاهای مطرح شده در خصوص فرزندش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان مواضع اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده و خروج امریکا از برجام واکنش های مختلفی به رفتار خصمانه دولت امریکا صورت گرفت که در همین راستا با اعلام انزجار از این اتفاق سیدمحمد جواد ابطحی یکی از نمایندگانی بود که در صحن علنی روز چهارشنبه گذشته مجلس شورای اسلامی پرچم آمریکا را به آتش کشید.

پس از انتشار واکنش نمایندگان و به آتش کشیدن پرچم آمریکا مقابل جایگاه هیات رییسه مجلس واکنش هایی در فضای مجازی صورت گرفت که ادعا شده بود فرزند این نماینده دارای گرین کارت کشور امریکا است و در آنجا زندگی می کند که در این باره سیدمحمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای واهی مطرح شده از سوی برخی عناصر نفوذی دشمن در تشریح این موضوع به خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: بنده دارای چهار فرزند هستم (سه پسر و یک دختر) که هیچ یک از فرزندانم در آمریکا نیستند بلکه در خمینی شهر هستند.

ابطحی افزود: فرزند بزرگم سید محمد، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان است و قبل از دوره نمایندگی بنده از طرف همین دانشگاه بورس تحصیلی گرفت و در دانشگاه اوپسالای سوئد، دکتری گرفت و پس از اتمام تحصیلات به کشور بازگشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اعلام اینکه دو پسر دیگر من در کشور در حال تحصیل هستند گفت: سید احمد دیگر فرزندم در دانشگاه کاشان و سید مهدی هم در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی در خصوص فرزند دختر خود نیز عنوان کرد: دخترم سیده زهرا ازدواج کرده و هم اکنون در حال تحصیل در مقطع دکتری در رشته زمین شناسی در دانشگاه خوارزمی تهران است.

نماینده خمینی شهر در تکمیل توضیحات خود با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ یک از فرزندانم به آمریکا نرفته، اعلام کرد: ظاهرا آتش زدن پرچم آمریکا اثر کرده و دل دلدادگان به آمریکا را سوزانده که متوسل به دروغگویی شدند اما آنها باید بداننداین دروغ پردازی ما را از مواضع مان عقب نخواهد راند.

301

کد خبر: 949315

وب گردی

وب گردی