کولاکوویچ: به محض حل مشکل ویزا، اسامی را اعلام می‌کنیم/ با همه وجود می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نفرات را انتخاب کرده ام اما برخی از این اسامی مشکل ویزا دارند و باید تا حل شدن مشکل آن‌ها صبر کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات لیگ ملت‌های جهان، در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گفت: برای رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات 15 بازی سخت و سنگین پیش رو داریم. همه 16 تیم حاضر در این مرحله با امید و آرزوی رسیدن به فینال به این مسابقات می‌آیند و پیش بینی می‌شود کارمان سخت باشد.

وی افزود: از حالا نمی توان به این سوال پاسخ داد که به راستی به مرحله نهایی می‌رویم یا خیر زیرا همه چیز بستگی به نتایج و شرایط دارد. اما این را می‌توانم با صراحت بگویم که ما با همه وجود می‌جنگیم که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
کولاکوویچ درباره لیست نهایی بازیکنانی که با خود به فرانسه خواهد برد، گفت:برای اعلام این لیست از فردا صبر کنید. البته من نفرات را انتخاب کرده ام اما برخی از این اسامی مشکل ویزا دارند و باید تا حل شدن مشکل آن‌ها صبر کنیم. به محض حل مشکل اسامی را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره برگزاری تنها یک دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان گفت: به هفته اول نزدیک هستیم از طرفی اکثر بازیکنان امریکایی و روسی و برزیل و ایتالیا و ... این روزها درگیر مسابقات باشگاه‌های اروپایی بودند و این طبیعی است که ما فرصت زیادی برای بازی با تیم‌های این بازیکنان نداشتیم و در این بین بهترین گزینه ممکن صربستان بود که یکی از بهترین تیم‌های اروپا به شمار می‌رود. البته باید گفت که این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است.

وی درباره اینکه اهمیت مسابقات لیگ ملت‌ها برایش بیشتر خواهد بود یا قهرمانی جهان گفت: هر دو مسابقه از نظر من مهم است اما بدون شک قهرمانی جهان با توجه به اینکه هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود از منظر فدراسیون جهانی و سایر کشورها نیز مهم تر است. سبک این مسابقات نیز با لیگ ملت ها متفاوت است. ما در لیگ ملت ها باید قاره پیمایی کنیم و شرایط متفاوت است.

کولاکوویچ درباره استفاده از بازیکنان جوان در لیگ ملت ها اظهار داشت: من بازیکنان جوان و کم تجربه تر وارد لیست کردم زیرا احساس کردم توانایی دارند و طبیعتا باید از آن‌ها استفاده کنم. اگر بتوانند توانمندی این را داشته باشند که خوب کار کنند، در بازی های بعدی نیز از آن ها استفاده خواهد شد. صابر کاظمی، امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، مهدی حضرت پور و میثم صالحی در این لیست هستند و جزو بازیکنان جوان و آینده ساز تیم ملی به شمار می‌روند من در آن‌ها پتانسیل بالایی دیده‌ام.

604

کد خبر: 949325

وب گردی

وب گردی