پرسپولیس 2 (4) - الجزیره یک (4)/هم کاپیتان سوپرمن بود و هم الجزیره وقت تلف کرد!

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل الجزیره امارات و در یک بازی دراماتیک، پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به مصاف الجزیره رفت. دیدار رفت با نتیجه 3 بر 2 به سود اماراتی تمام شده و شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای صعود به مرحله بعد محکوم به پیروزی بودند که در پایان نیز با نتیجه 2 بر یک حریف را شکست دادند.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، وحید امیری (77-بشار رسن)، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی (66-گادوین منشا) و علی علیپور.

ترکیب الجزیره: علی خصیف، محمد فوزی، مسلم فایز، محمد العطاس، خلیفه الحمادی، محمد المسلمی، سالم راشد، محمد جمال، مبارک بوصوفه، رومارینیو و علی مبخوت.

سرخ پوشان پایتخت ایران در نیمه اول کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات زیادی را از دو سمت چپ و راست ترتیب دادند.

صادق محرمی و وحید امیری موتور محرکه پرسپولیس بودند و در خطرناک ترین حمله، ضربه وحید امیری با فاصله ای اندک از کنار دروازه تیم اماراتی به بیرون رفت.

البته فرشاد احمدزاده در یک صحنه در محوطه جریمه الجزیره سرنگون شد که داور مسابقه اغتقادی به خطای پنالتی نداشت. در نهایت نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم فشار حملات پرسپولیس افزایش یافت اما احمدزاده با از دست دادن موقعیت های مناسب گلزنی متعدد، تنها یاد و خاطره مهدی طارمی را زنده کرد!

البته چندین و چند بار سرخ پوشان در محوطه جریمه حریف سرنگون شدند که در هیچ کدام از موارد، داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت تا این که در دقیقه 63 احمد نوراللهی با یک شوت سرکش، دروازه الجزیره را باز کرد تا ورزشگاه به مرز انفجار برسد اما 7 دقیقه بعد رومارینیو با شوتی زمینی از پشت محوطه جریمه، کار را به تساوی کشاند.

در حالی که حتی هواداران پرسپولیس هم ناامید شده بودند، سید جلال حسینی، کاپیتان سرخ پوشان گل پیروزی بخش را با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه و در میان بهت دروازه بان الجزیره به ثمر رساند تا حکم صعود تیمش را امضا کند.

حسین ماهینی اخطاری نیمه اول بود که به دلیل خطایی که انجام داد از داور مسابقه کارت زرد گرفت. در نیمه دوم سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده هم از داور کارت زرد گرفتند.

604

کد خبر: 949330

وب گردی

وب گردی