معاون وزیر علوم: دانشگاه آزاد اسلامی در حال قرار گرفتن در مدار صحیح است

شریعتی نیاسر گفت:کارنامه ی مدیریتی مسؤلان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی نشان از آشنایی به شاخص های استاندارد کیفی در دانشگاه های بزرگ دارد.

دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز گفت: معتقدم دانشگاه آزاد اسلامی در حال قرار گرفتن در مدار صحیح است و ما هم وظیفه خود می دانیم همانطور که از دیگر بخش های وزارت علوم حمایت می کنیم از دانشگاه آزاد اسلامی نیز حمایت کنیم.

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه کسانی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت دارند زمانی در دانشگاه های سطح یک کشور مسئول بودند، افزود: عقبه مسئولیتی مسئولان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی نشان از آشنایی به شاخص های استاندارد کیفی در دانشگاه های بزرگ دارد. طبعا این آشنایی ها می تواند باعث ارتقای کیفی این دانشگاه شود تا بتواند در برابر دیگر دانشگاه های دنیا رقابت کند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را از آن کشور دانست و اظهار داشت: با تدابیری که اندیشیده شده می توان امیدوار بود دانشگاه آزاد اسلامی از توانمندی و قابلیت های بالاتری برخوردار باشد.

شریعی نیاسر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اگر نقطه ضعفی دارد به آن توجه دارد. همه بخش های آموزش عالی باید دست به دست هم دهند تا ارتقای کیفی را مورد توجه قرار دهند.

203

کد خبر: 949368

وب گردی

وب گردی