بی معرفت مثل صادق!/ هر محرمی، مجتبی نمی شود

محرمی، پسر خوب این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس کم سن و سال است و می توانست با کمی از خود گذشتگی در جمع شاگردان برانکو بماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در حالی به مصاف الجزیره امارات رفت که صادق محرمی بازیکن شماره ۲ آخرین بازی‌اش را برای سرخ‌ها انجام داد. زمزمه جدایی محرمی مدت هاست پیچیده اما امید همه هواداران به معرفت نشان دادن این بازیکن بود تا پرسپولیس را در این موقعیت حساس تنها نگذارد.

اما شب گذشته با اعلام امیرهوشنگ سعادتی(مدیر برنامه‌های محرمی) صادق رسماً پرسپولیس را به مقصد دیناموزاگرب کرواسی ترک می کند. محرمی با تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی به توافق قطعی رسیده و به زودی برای عقد قرارداد رسمی راهی کشور کرواسی خواهد شد تا رسماً یکی از لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا باشد. صادق محرمی بعد از پایان بازی تیمش برابر الجزیره با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

محرمی، پسر خوب این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس کم سن و سال است و می توانست با کمی از خود گذشتگی در جمع شاگردان برانکو بماند و کمک حال او در این شرایط حساس باشد. این امر در فوتبال حرفه ای بسیار رایج است، شاید نزدیک ترین نمونه گریزمان باشد، او با اینکه با بارسلونا به توافق نهایی رسیده بود ولی بعد از محرومیت اتلتیکو مادرید در تیمش ماند تا به آن ها کمک کند.

جدایی صادق محرمی درحالی که پرسپولیس یک پنجره دیگر از نقل و انتقالات محروم است هواداران تیم را بسیار ناراحت و خشمگین کرده و طرفداران متعصب سرخ پوشان با وجود عملکرد خوب ستاره جوان علیه او موضع گرفته اند. برخی هوادارانی که بازی های درخشان مجتبی محرمی را به یاد دارند با اشاره به غیرت و تعصب اولین یاغی شماره 8، آقا مجتبی را برای هم نام جوانش مثال می زنند.

مجتبی محرمی، بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس پیراهن تیمش را به پول و رفاه نفروخت. محرمی در سال 71 از تیم های کشاورز و بانک تجارت در آن زمان پول خوبی برای بازیکنانشان خرج می کردند پیشنهاد داشت اما به گفته خود به عشق هواداران پرسپولیس همه آن ها را رد کرد و برای سرخ پوشان مجانی بازی کرد.

وقتی دلیل ماندنش در پرسپولیس را از آقای متعصب پرسیدند او در پاسخی کوتاه بیان کرد: من به عشق هواداران زندگی کردم، آنها بودند که در این فوتبال مرا بالا آوردند و ارزش هم داشت. من زندگی‌ام را از دست دادم اما به جایش دوستان خوبی پیدا کردم. این رفاقت‌ها خیلی بیشتر از یکی، دو تا آپارتمان ارزش دارد.

601

کد خبر: 949377

وب گردی

وب گردی