مظلومی: نیک‌پرست برای خودش دکان باز کرده است!/ پارسال 200 میلیون جایزه گرفت، 50 میلیون از وزیر/ من مسئول کاریابی برای ورزشکاران نیستم

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان گفت: نیک‌پرست به ما گفت: «من در ایام عید به خاطر شلوغی بازار گناوه، از این فرصت استفاده می کنم و گاهی در فضای مجازی به مسئولان هم تکانی می دهم!»

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سجاد نیک‌پرست، نایب قهرمان کم‌بینای بازی‌های پارالمپیک لندن و ریو در حالی تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در مشهد انجام می‌دهد که مدعی است از پارالمپیک 2016 ریو تاکنون به دلیل بیکاری، نداشتن شغل و شرایط بد زندگی مدتی اقدام به دستفروشی می‌کرده و همچنان نیز بیکار است.

محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان در این باره به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: خیر، چنین چیزی صحت ندارد. او دکان باز کرده است! هر دفعه یک برنامه برای خودش می چیند. آقای نیک‌پرست جایزه های خوبی گرفته و سال گذشته نیز از وزیر رفاه، 50 میلیون تومان دریافت کرد. او در جدیدترین مسابقاتش، رکورد مناسبی برای ورودی ثبت نکرده و می خواهد برای خودش دکانی باز کند. هر بار چنین کاری را انجام می دهد و در ایام عید به خاطر این که گناوه، مرکز خرید و فروش است، دکانی برای خود باز می کند و از این طریق سال گذشته بالای 100 میلیون تومان از مسئولان گرفته است.

وی در واکنش به صحبت های نیک‌پرست که گفته هنوز بیکار هستم، تصریح کرد: او هر دفعه در هر مسابقه ای که شرکت کرده، جایزه اش را گرفته است. برای المپیک ریو 200 و خرده ای سکه هدیه گرفت. دیگر چه کار باید بکنیم؟ اگر همین پول را در بانک می گذاشت، ماهی 3، 4 میلیون تومان درآمد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: من مسئول کاریابی برای ورزشکاران نیستم. من می دانم او جایزه هایش را گرفته است. هر وقت اتفاقی برایش می افتد، رسانه ای می کند. آقای نیک‌پرست اعلام کرده دستفروشی نمی کنم بلکه گاهی مصلحتی در ایام عید که بازار خیلی شلوغ می شود، کار تبلیغاتی می کنم تا از این طریق، استفاده ام را ببرم.

مظلومی در مورد اینکه نیک‌پرست از فدراسیون ورزش نابینایان و کم‌بینایان تشکر کرده و انتقاداتش از استاندار بوشهر بوده، گفت: وزیر کار با او جلسه گذاشت و 50 میلیون تومان به او پول داد، ارگان های مختلف نیز مبالغ خوبی را به او پرداخت کردند و متأسفاه دیگر باب شده و بچه های دیگر هم در فضای مجازی، کارهای مشابهی را آغاز می کنند.

وی افزود: در ریو 2016، تیم فوتبال ما نیز نایب قهرمان شده و مدال آوران دیگری را هم به جز نیک‌پرست داشته ایم. بقیه از هیچ امکاناتی استفاده نکرده اند اما نیک‌پرست فقط برای ریو، 200 سکه گرفت، 50 میلیون هم از وزیر دریافت کرد و خودش به ما گفت: «من در ایام عید به خاطر شلوغی بازار گناوه، از این فرصت استفاده می کنم و گاهی در فضای مجازی به مسئولان هم تکانی می دهم!» همان طور که گفتم من مسئول کاریابی برای او نیستم. البته ایشان مقام هایی کسب کرده و اگر دولت می تواند به او شغل بدهد، این کار را انجام دهد ولی او از نظر اقتصادی مشکلی ندارد و چون می خواهد در فضای مجازی برای خودش پرستیژ درست کند، چنین رفتاری از خود بروز می دهد.

604

کد خبر: 949395

وب گردی

وب گردی