خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند دولت هستند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو خیرین نیک اندیش مدرسه ساز را بازوان توانمند دولت دانست و گفت: در سایه خیرین مدرسه ساز ۱۲ مدرسه با ۶۴ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ماکو داده شده است.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر باباپور در سومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ماکو که در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش ماکو برگزار شد، توضیح داد: امروزه وضعیت مدارس شهرستان ماکو در شان و لیاقت دانش آموزان این شهرستان نیست و با وجود کمک‌های خیرین، سازمانها و ارگانهای دخیل در این بحث، هنوز مدارس تخریبی و کانکسی در شهرستان خودنمایی می کند.

وی تصریح کرد: اگر فضاهای آموزشی نامطلوب باشد غالبا خروجی آن نیز نارسا خواهد بود، لذا حضور خیرین و کمک نهادهای غیر دولتی بیش از پیش احساس می‌شود.

باباپور، خیرین نیک اندیش مدرسه ساز را بازوان توانمند دولت دانست و افزود: در سایه خیرین مدرسه ساز ۱۲ مدرسه با ۶۴ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ماکو داده شده است.

وی گفت: توسعه و گسترش فضاهای آموزشی از مهمترین رسالت‌های انجمن خیرین مدرسه ساز در شهرستان ماکو است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو، مدارس را اصلی‌ترین مراکز تمرین آداب اجتماعی و کارگاه ساختن نسل‌های پویا، بعد از خانواده عنوان کرد و ادامه داد: مدرسه جامعه‌ای کوچک است که معماری جامعه‌ بزرگ را برعهده دارد.

وی، جامعه‌ای خلاق، پویا و با نیروی انسانی کار آمد و عالم را لازمه ایجاد و ترویج هرچه بیشتر فضاهای تعلیم و پرورش و جلوگیری از بازماندن دانش آموزان از تحصیل عنوان کرد.

901/900

کد خبر: 949407

وب گردی

وب گردی