مقاله دو عضو هیات علمی واحد شبستر در مجله بین¬المللی  نمایه شد

مقاله دکتر جابر پولادی و طاهر عابدین¬زاده اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در مجله «انرژی تجدید¬پذیر و پایدار» که جزو مجلات بین¬¬المللی نمایه شده درWeb of Science (WOS)، ISI با ایمپکت فکتوری 1/27 هست، به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مقاله دکتر جابر پولادی و طاهر عابدین­ زاده اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با عنوان «برنامه­ ریزی مطلوب چند هدفه احتمالی وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی پلاگین در سیستم توزیع» در مجله «انرژی تجدید­پذیر و پایدار» که جزو مجلات بین­­ المللی نمایه شده درWeb of Science (WOSISI با ایمپکت فکتوری 1/27 هست، به چاپ رسید.

در این مقاله با استفاده از برنامه­ نویسی چند هدفه، سعی شده است که هزینه و نیز مدت زمان شارژ خودروهای برقی همزمان حداقل شود. همچنین عدم قطعیت تقاضای بار، عدم قطعیت تقاضای شارژ خودروهای برقی و نیز محدودیت­های شبکه توزیع در بهینه­ سازی لحاظ می­شود.

برنامه­ ریزی احتمالاتی خودروهای برقی با استفاده از روش PEMانجام، و نتایج بدست آمده با روش مونت کارلو مقایسه شده است.. نتایج نشان می‌دهد که روش PEM برای برنامه‌ریزی احتمالاتی خودروهای برقی و نیز ارزیابی توابع هدف مختلف نسبت به دیگر روش­های احتمالاتی نتایج بهتری ارائه می­دهد.

دکتر جابر پولادی و طاهر عابدین ­زاده استادیار گروه برق و الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر هستند.

لینک مجله:

https://aip.scitation.org/rse/info/focus

لینک مقاله:

https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/1.5018492

کد خبر: 949441

وب گردی

وب گردی