شهردار منطقه 13 :  تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهردر ماه رمضان

شهردارمنطقه 13 در جلسه شورای اجتماعی فرهنگی ورزشی پیرامون  برنامه­ های ماه مبارک رمضان بر همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر بین شهرداری و نهادهای فرهنگی تاکید کرد و گفت : برنامه­ های  ماه مبارک رمضان در سال 97 در این منطقه  متفاوت­تر و تاثیر­گذار­تر از دوره ­های قبل برگزار می ­شود.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده با اشاره به برنامه های نهاد های تاثیر گذار از جمله فرهنگسرای امید، کمیته امداد و امور مساجد و... آمادگی این منطقه را برای همکاری با این نهاد ها اعلام کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به صورت مستمر به همراه معاونان و مدیران در مساجد میزبان شهروندان خواهیم بود تا پاسخگوی مسائل و مشکلات آنها باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات منطقه در ماه مبارک رمضان توسط معاونت­ های خدمات شهری و فنی و عمرانی در زمینه های شستشو و پاکسازی مساجد و معابر پیرامونی، بازسازی و رفع مشکلات عمرانی مساجد و معابر پیرامونی ارائه می ­شود گفت: معاونت­ های فرهنگی و اجتماعی و مالی و اقتصاد شهری نیز در برنامه­ های فرهنگی مساجد مشارکت و همکاری خواهند داشت.

شهردار منطقه در بخشی دیگر از صحبت­ هایش بر اهمیت توجه به پرچم و فرهنگ­سازی احترام به آن به عنوان نماد و هویت ملی در تحکیم وحدت ملی تاکید کرد و گفت: در این راستا، شهرداری منطقه تصمیم دارد سر در همه اماکن مسکونی و تجاری منطقه پرچم نصب کند و این حرکت همزمان با میلاد حضرت علی علیه السلام و روز ۱۲ فروردین از مسجد انصار الحسین­(ع) واقع در ناحیه ۲آغاز و این حرکت در سال جاری ادامه می­یابد تا به عنوان یک نماد در این منطقه و در پی آن در کلانشهر تهران مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رحمان ­­زاده با اشاره به بررسی پیشنهاد یکی از اعضا مبنی بر بشارت بهار قرآن به شهروندان گفت: شهرداری منطقه با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و برنامه‌های فضاسازی شهری ، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان به کار می ­گیرد.

700

کد خبر: 949487

وب گردی

وب گردی