فعالیت‌های فرهنگی در بستر پیام رسان های داخلی گسترش یابد

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان سمنان گفت: مسئولان امور فرهنگی بخشی از وقت خود را به تولید محتوا و ارائه آن در پیام رسان های داخلی اختصاص دهند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا کهساری نماینده مقام معظم رهبری در شورای فرهنگی دانشجویی استان سمنان که به میزبانی واحد شاهرود برگزار شد، گفت: یکی از امکاناتی که می‌تواند پیام‌های فرهنگی را به خانه‌های مخاطبان ببرد، فضای مجازی و سایت دانشگاه است که باید گسترش یابد.

حجت‌الاسلام‌ کهساری خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی دانشگاه به امر حجاب شد و افزود: باید به این مهم توجه خاص داشت و طبق تأکید قرآن کریم، اگر در این زمینه کم‌کاری کنیم، یعنی به فرمان خدا بی‌توجه بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تقاضای من از معاونت‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه این است که با توجه به حذف تلگرام بلافاصله در ایجاد کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی در پیام رسان های ایرانی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان اقدام کنند.

کهساری با تأکید بر گسترش فعالیتهای فرهنگی در بستر فضای مجازی، گفت: مسئولان امور فرهنگی بخشی از وقت خود را به تولید محتوا و ارائه آن در کانال های پیام رسان های داخلی اختصاص دهند.

برنامه‌ریزی گرامیداشت سی و ششمین سالروز آزادی خرمشهر، نحوه اجرایی کردن حمایت از کالای ایرانی در قالب همایش و سخنرانی، ارائه برنامه‌های واحدهای دانشگاهی درخصوص مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و برگزاری کارگاه دانشجویی جهت استعدادیابی و معرفی الگوی پوششی یکسان برای دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر: 949495

وب گردی

وب گردی